|
||||
|
||||
Armsteun, luxe telefoonsteun & luxe hoedeplank
Ik heb voor de Golf MK3:
een Lederen, universele armsteun. Eenvoudig te monteren met 4 parkers. Bovenvlak is voorzien van schuim met daarover een zwart stukje leer. Het gedeelte waar je arm op rust is opklapbaar en daaronder zit een bakje om bijvoorbeeld wat cd's of je zonnebril in te leggen. In perfecte staat! Vraagprijs 25 Euro Daarnaast een luxe telefoonsteun voor aan je middenconsole. Schuift er zo op en vastzetten dmv 1 parker. Steun is omtrokken met zwart leer/skai en er is reeds een nokia steun gemonteerd geweest. Afgezien van de montagegaten voor de Nokia is een perfecte staat! Vraagprijs: 15 Euro En voor een Golf MK2: Een hoedeplank met 2x een 6" bij 9" gat voor de montage van een ovale speaker. Hoedeplank is gemaakt van 18mm MDF, met daarop een shuimlaag welke overtrokken is met zwart leer door een proffesioneel bedrijf. Door de schuimlaag liggen de speakers verzonken in de hoedeplank. Hoedeplank is voorzien van ophangtouwtjes, verstevigingen, scharnierpunten en bedrading voor de speakers. Kortom, speaker monteren en erin hangen! Plank is in zeer goede staat! Vraagprijs: 25 Euro Voor alle artikelen is verzending mogelijk, kosten hiervan zijn voor de koper.
|
||||
|
||||
PM sent!
|
||||
|
||||
Foto van de armsteun en telefoonhouder?
|
|
||||
|
||||
Op verzoek wat foto's
De Armsteun: De Telefoonsteun: Voor de duidelijkheid (naar aanleiding van een aantal PM's) ik hou geen spullen vast. Degene die als eerste aan mijn deur staat of het geld heeft overgemaakt krijgt de spullen.
|
||||
|
||||
Ah zo`n carstyle armsteun...nevermind...daar heb ik er zelf laatst nog 2 van in de vuilnisbak gepleurd gammele pokkedingen.
|
|
|||
|
|||
pm in uw richting
|
|
||||
|
||||
Quote: