|
||||
|
||||
Is een project auto nog redelijk te verkopen of niet
Ik wil mijn auto nog 1 jaar rijden en hem dan verkopen of wegzetten. Niet vanwegen de auto maar omdat ik een andere project dan klaar heb, word hij overbodig. (Het zou dus ook kunnen dat hij niet verkocht word maar dat ik hem wegzet) heb nog nooit een post van mijn golf gemaakt, en weet ook niet wat iedereen van mijn project vind. dus leef je uit zou ik zeggen Last edited by ruud's fridolin : 15-04-2009 at 20:34. |
|
|||
|
|||
Zo wat een vette bak, ik zou hem nooit weg doen.
Mooi aan de kant zetten.
|
||||
|
||||
Ik zou hem ook houden. ga je waarschijnlijk spijt van krijgen als je zo'n mooie wage verkoopt.
maar ga je dan die frido (dat is toch jou project?) als daily gebruiken? |
|
||||
|
||||
tuurlijk is het te verkopen, maar niet voor het bedrag wat je erin hebt gestoken, en zeker niet in nederland. het is een gruwelijk mooie golf maar helaas zijn project auto's in nederland erg slecht te verkopen...in de usa azen ze echter wel op afgeronde projecten
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Het is een dikke auto ja,van dat sappige kleurtje moet je wel houden....
En jammer dat een GTI met orgineel NL kenteken zo'n gedaante verwisseling heeft ondergaan........(techniek is super,en daar zie je niks van als de kap dicht is...). Maar dat is mijn mening dan he.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Heb op je techniek ook niks aan te merken hoor,ben zelfs jaloers,ik moet het maar met een G60 doen in m'n type 1..............
Ik bedoel.............een org. NL GTI,met de org. GTI looks,maar wel met een dikke motor.........trekt mij meer dan een geheel veranderde Golf 1......
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
die moet je nooit wegdoen, gewoon lekker binnen zetten met dekentje erover heen en bewaren.
|
|
|||
|
|||
Tja iedereen kan wel zeggen niet wegdoen, en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar als je niet op het geld zit te w88 zou ik zeggen; zet die Golf weg, en als je het geld nodig hebt voor je andere project zeg ik; eruit schoppen die Golf...
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ik ook mee bezig |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen, doneer hem aan je vrouwtje als 2de auto
|
||||
|
||||
Zou ik ook doen. Mijn golf gaat nooit meer weg. Liever bewaren voor het nageslacht dan verkopen aan 1 of andere krent.
|
||||
|
||||
@20vttyp1: m´n motorfietsdealer zei me toen ik hem had gevraagd, ik wil nl. m´n bike gaan verkopen, of ik die motor snel verkocht zou hebben, geantwoord met "als je hem scherp genoeg zult prijzen dan zal `t wel vlug gaan" , m.a.w. er hangt veel van de prijs af die je vraagt of iets te verkopen is of niet, vooral niet teveel gaan vragen heb ik daaruit begrepen.
@chris: je zegt een org. GTI met een dikke motor, daarmee bedoel je toch hopenlijk geen VR6 in een Golf 1? 1800 of 2 Liter Turbo en whatever viercilinder is wel oke, maar dat is alweer `ns mijn bescheiden mening |
|
||||
|
||||
niet wegdoen.
SUPER wagen
|
||||
|
||||
had je m al niet eens eerder te koop staan?
Ik zou m zeker niet wegdoen. weet zeker dat je er spijt van gaat krijgen. |
|
||||
|
||||
Volgens mij ben ik een keer bij je thuis geweest!
Toen was de Golf nog goud.... Ik heb toen een "Fire & Ice" interieurtje bij je opgehaald en 14" Pirelli's. Deze Pirelli's heeft Hajee trouwens onder zijn Golf 1 Sprinter gehad. Dit is wel zo'n 3 a 4 jaar geleden!!!
|
||||
|
||||
hij is te koop, maar denk niet dat mensen hem kopen voor het bedrag wat jij er voor wilt hebben.
stel dat je 12000 euro vraagt ( dat is hij makkelijk waard volgens mij zit hij rond de 20000 aan taxatie waarde) dan is er nog geen kip die hem koopt. ja misschien alleen zon rijke stinker die nog een rolls een ferrarie heeft ok ofzo. maarjah zij dat liefhebbers? |
|
||||
|
||||
Lekker wegzetten voor later!
Hele mooie auto! |
|
||||
|
||||
Gewoon wachten totdat de fridolin klaar is en kijken hoe die bevalt.
Dan heb je nog tijd zat om er eens goed over na te denken of je hem nu wel echt weg zal doen. Dan krijg je er achteraf ook zeker geen spijt van. grtn Marco Last edited by Richard : 18-11-2011 at 17:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
VETTE BAK!! zou ik zeker doen als die er nu al gek van is zeker bewaren heb zelf ook een resto project voor mn kleine over 10 jaar [en zeker als je alles zelf heb gedaan] |
|
||||
|
||||
dat is dus de pest hé....als je hem verkoopt(voor hoeveel maakt even niet uit) en na een (paar)jaar zie je hem terug en dan is hij weer door verkocht en afgetrapt met andere velgen enzo.
dat lijkt me echt verschrikkelijk,dus gewoon in de stalling en afentoe mee rijden naar een meeting of een afneembare trekhaak?? erop en de fridolin op de trailer mee en je zoon is natuurlijk ook met de vw ziekte aangestoken dus dat is helemaal toppie |