|
|||
|
|||
Reisen? Wat is dat?
Ligt dat misschien in Duitseland?
|
|
||||
|
||||
Ooit van google gehoord? Atlas kan ook.
|
|
||||
|
||||
reisen = duits voor "reizen", maar als je een of andere plaatsnaam bedoelt, zie de bijdrage hierboven.
|
|
||||
|
||||
* Mijn haren reisen te berge
* De onzin topics van Golf-1974 reisen de pan uit das nog maar 19 499 998 Google hits nu |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een plaats, die ligt in de bundesstaat Rasen.
Staat vaker naast de duitse Autobahn aangegeven----> Reisen statt Rasen. Betekent zoveel als : Reisen , stad in Rasen. wehehehehehe
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
k wil nu niet vervelend gaan doen maar ik denk dat dit weer zoon topic gaat worden over niks !
Meneer Golf 1974 heeft inmiddels een mooie reputatie opgebouwd en verneukt volgens mij het forum een beetje ! Denk niet dat we daarop zitten te wachten . Dus ik zou zeggen slotje en een ban !
|
||||
|
||||
hahaha ik vind het prachtig..
|
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha , ik geloof Golf-1974 is eropuit dat een paar(?) bezoekers op dit forum bij de psychiater terechtkomen, mijn raad: blijf er gewoon mee lachen |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tis verdomme al een topic over niks ! net als de rest van zijn zooi !
dit noemen ze toch ook wel spam ?
|
||||
|
||||
Ik denk ook dat het geval Golf het over een post heeft waarin stond dat hij in Reisen woont ipv Amsterdam
Beetje verkeerd gespeldt .. dus nu is er weer blablabla voer |
|
||||
|
||||
@Golf-1974: welk "Gymnasium" heb jij vroeger bezocht toen je klein was(of is dit een hatelijke vraag?)
|
|
||||
|
||||
valt me reuze mee dat de topic nog niet gesloten met de moddereters hiero...
die kerel lacht zich rot in dat gekkehuis.. en jullie maar happen. hahaha |
|
||||
|
||||
Hij eruit of ik eruit !
|
||||
|
||||
Quote:
Nee laat hem aub in dat gekkenhuis zitten |
|
||||
|
||||
jongens jongens toch .. kijk eens goed .. er zitten nu 2 van die 'lichten' op het forum.
Niemand nog een link gelegd ?? Golf_1974 & Golf_1 .. 10 tegen één dat dat deze -gespleten- persoon is !!
|
||||
|
||||
Quote:
Daar dacht ik dus net aan ja, 2 bans dan maar? |
|
|||
|
|||
Golf-1974 wat heb jij domme topics wie gaat er nou een auto kleuren met paint denk jij dat iedereen dom is?
En waarom ben ik Golf-1974?? |
|
||||
|
||||
Helaas kan ik de IP adres check niet meer doen maar dat was idd erg opvallend
|