|
||||
|
||||
Nieuwe Forum .. wat vinden jullie ervan ?
Het heeft wat bloed , zweet en tranen gekost ..
En vergeet vooral niet de RSI en muisarmen . Maar uiteindelijk is het gelukt en daar ging het om T zal ff wennen zijn met navigeren en bladeren : alle begin is moeilijk . Mochten er op- of aanmerkingen zijn dan horen we het graag . De site blijft constant onder constructie : we doen ons best om telkens verbeteringen door te voeren . Maar dat kan hoofdzakelijk als we feedback krijgen . We zien tenslotte niet alles ... Dus laat weten wat je ervan vindt |
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit, tis wel weer ff zoeken..
Heb alleen probs met me avatar. Als ik m wil uploaden, krijg ik de melding dat de jpg niet goed zou zijn, maar hij voldoet aan de regels |
|
||||
|
||||
alle lof gert!!! netjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd. avantar gebeuren werkt niet Als ik een avantar wil toevoegen krijg ik dit menutje en kan ik niks aanpassen enz. Last edited by JR : 04-03-2004 at 11:35. |
|
||||
|
||||
Ziet er heel goed uit!! Tis idd ff wennen in de navigatie enzo, maar dat komt wel.
Blij dat het aircooled gedeelte ook uitgebreid is nu in type's enzo enzo Misschien wat meer variatie in de kleuren, tis nu een beetje ijzig blauw allemaal, maar das smaak. Thumbs up!
|
||||
|
||||
Quote:
stuur even een pm naar MaceNL, die helpt je wel even.
|
||||
|
||||
En hoe krijg ik mun plaatje weer in mun signature?
|
|
||||
|
||||
Quote:
voorlopig geen plaatjes in de sigs Wouter. sorry
|
||||
|
||||
Het forum is echt mooi geworden
En volgens mij heeft Gert ook de intro geschreven (de intropagina voor het forum)... het is namelijk wel grappig om te zien dat bij jou de punten, komma's en dubbele punten allemaal los staan :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh geeft niet Ik moet nog erg wennen en ben met dit forum snel het overzicht kwijt en die plaatjes zouden dat alleen nog maar erger maken.... |
|
||||
|
||||
Ik heb de avatar functie gemaakt, jullie kunnen nu wel uploaden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx |
|
||||
|
||||
Misschien een leuk idee om een aantal VolksWagen lettertype's
in de fonts-lijst te zetten! te vinden op Oldeskool.org
|
||||
|
||||
Ziet er zeker goed uit hoor!!
|
|
||||
|
||||
WHAAAAA ik ben er ook weer bij... mooie site, ziet er top uit, ik vind alleen de naam niet echt "VW-achtig" klinken maar dat maakt voor mij niet uit.. ik kom toch meer voor andere dingen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal iedereen die ook op zijn/haar eigen pc moeten installeren anders zie je ze nog niet.... |
|
||||
|
||||
Quote:
En niet alleen aan Gert, alle lof aan de rest ook: Marc, Niels, Chris, Jaap enneh...ook ik heb RSI.
|
||||
|
||||
jup, lof aan de crew...
|
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:37. |
|
||||
|
||||
stijn gaat weer bitchen????? jongens het ziet er top uit....hopelijk word ik hier niet geblocked!!!
|