![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hee mensen.
ik heb wat vragen. ik ga misschien voor iemand en complete golf g60 ( die verrot is ) over bouwen naar een gewoon golf. dus bedoel alles over zetten op de andere. nu weet ik dat de golf g60 een hogere schakeltunnel heeft voor de kabel schakeling en de g60 ook een gelijmt voorraam heeft. nu is mijn vraag. wie weet hoe het met het schakel mechanisme gaat lopen? kan het er zo in of moet ik de tunnel aanpassen? misschien de tunnel over zetten? en wat te doen met het voorraam zijn de raamstylen gewoon gelijk? dus kan ik dan het raam er uit snijden en zo in de andere kitten ? ik hoor het graag als mensen antwoorden op mijn vragen hebben ![]() gr frank |
#2
|
||||
|
||||
![]() Kabelschakeling kun je gewoon kwijt onder jouw originele middentunnel.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() je kan ook gewoon met je originele raam blijven rijden, misschien makkelijker ?
![]() ![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#4
|
||||
|
||||
![]() ja maar dat gekitten raam dient als versterking van de auto he ..
|
#5
|
||||
|
||||
![]() zal bij jou auto niet veel uithalen omdat het origineel een 1.6 is toch ?
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#6
|
||||
|
||||
![]() de raamstijlen zijn gelijk, je kan in elke willekeurige golf 2 een gelijmde ruit plaatsen
|
#7
|
||||
|
||||
![]() is niet voor mijn auto.
auto van de klant |
#8
|
||||
|
||||
![]() een g60 carroserie is ook versterkt mischien niet helemaal onhandig om daar ok ff rekening mee te houden....
want dit is bij een 1.6 carroserie niet het geval...
__________________
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wat is er aan versterkt dan tov normale golf? |
#10
|
||||
|
||||
![]() gehele neus
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#11
|
||||
|
||||
![]() de nieuwe basis word waarschijnlijk een 16v pl.
waarschijnlijk is die ook al wel versterkt dan. en anders moet ik in overleg de naden maar door lassen, tenminste neem aan dat dta bedoeld word met verstevigt |
#12
|
||||
|
||||
![]() 16v heeft en gewoone koets dacht ik. koets van een g60 heeft meer puntlassen toch?
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Ik dacht dat een Rallye doorgelast was...van een G60 weet ik het niet, maar de 16v is hardstikke standaard.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#14
|
||||
|
||||
![]() G60 heeft toch ook een kruis in het dak....?
|
#15
|
||||
|
||||
![]() volgens etka is alles 1 pot nat is niks aparts tussen de modelen enigste waren de voorschermen, maarjah de kenners zullen het beter weten dan ik even snel op kan zoeken.
zal mij ok benieuwen of alle tijd die ik er in steek ook daat werkelijk tot actie zal leiden. mijn ervaring is nu de laatste maanden dat iedereen van alles wil en je een hoop moeite doed voor iedereen om prijzen te verzamelen en je vervolgens nooit meer wat hoort |
#16
|
||||
|
||||
![]() de kabel geschakeldetunnel kan je alleen niet op de zelfde bevestigingspunten monteren als van de stangen bediening: G60 tunnel is groter dan 16V tunnel (ik had ook een PL).....je moet ff adapter plaatje maken die met de schroefgaten overeen komen.....
Dit heb ik zo ervaren, zal me niets verbazen als de enige ben die dat zo zou moeten doen..... wat je doet is de oude tunnel afslijpen: je hebt die bak waar je bediening in zit, daar slijp je de rand vanaf (met gaten voor bouten). Je houdt de nieuwe kabel tunnel eronder, zet je afgeslepen rand er tegen aan en bout hem vast. Dat gaat echt nergens meer naar toe, je kan hem nog borgen met zelf verzonnen zaken: schroeven, of laspuntjes. kep trouwens gekeken in mijn kokerbalken: zijn die dwars gelaste schotten in de balk std bij een 16V?? Last edited by Edward : 02-12-2005 at 07:13. |