|
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
Mailing krijgen nadat een auto op je naam is over geschreven, Hoe kan dat?
Hoe kan het dat als ik een Luchtgekoelde auto op me naam zet.
dat ik dan mailing krijg van een bedrijf dat luchtgekoeld spul verkoopt. Hoe komen ze in hemelsnaam aan die gegevens?
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! |
#2
|
||||
|
||||
Kunnen ze inkopen, doen autodealers ook voor hun 'direct mailing'.
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#3
|
|||
|
|||
Wordt vaak opgekocht door verschillende instanties. Tenminste dat dacht ik.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#4
|
|||
|
|||
sjit, net te laat.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#5
|
|||
|
|||
Wees blij, is er tenminste nog iemand die aan je denkt !!
|
#6
|
||||
|
||||
Zelfs grote vriend KPN verkoopt je gegevens door ...
Ook al heb je een geheim nummer . Hoe ik dat weet : zelf op die afdeling gewerkt . Kortom : big blothel ... |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
is dat niet strafbaar dan?
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#8
|
||||
|
||||
OPTA die daarop toe zou moeten zien "weet" daar niks van ...
Kijk maar eens wat KPN allemaal niet mag doen qua telefoontarieven en andere onzin . Een keer in de zoveel tijd tikt OPTA KPN op de vingertjes maar dat is een formaliteit . OPTA en KPN : zitten dikke overheidsvingers in de pap . Je reinste vorm van witteboordencriminaliteit maar dat mag al eeuwen . |
#9
|
|||
|
|||
Wij maken veel mailings voor bedrijven, daar zitten ook autohandelaars enz. bij.
Die gegevens kunnen zij verkrijgen via je verzekeringsmaatschappij. Stel: je koopt een Opel Kadett, na enkele weken krijg je al brieven van Opel toegestuurd met de nieuwe modellen en voorwaarden. (zo gebeurt het toch in België) Als je een contract tekend bij een verzekeringsmaatschappij staat meestal op de achterkant de voorwaarden (die kleine zinnetjes), daar staat ergens bij dat ze je gegevens mogen gebruiken voor reclamedoeleinden. |
#10
|
||||
|
||||
Heb het ook gehad hoor.........had net de TT op me naam staan,kreeg niet veel later van de Chrysler Crossfire,MB SLK,Porsche Boxster enz folder en cd rom materiaal over de post op gestuurd.......
En nu??Nu rij ik een Polo GT Coupe uit 1990?!?!En nee hoor!!! Nix geen folder voor de nieuwe Porsche of wat dan ook ...... |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
De Audi TT valt in dezelfde klasse als de wagens die je opnoemt. Ze weten dat je graag sportieve wagens ziet (en dat je er geld voor hebt), dus ben je voor hun een grote potentiele klant. Net zoals als die pasjes die je krijgt in winkels. Hier in België is er een kledingketen (JBC), daar krijg je een pasje waarbij je bij elke aankoop een heel klein beetje korting krijgt. Dit pasje dient enkel om te weten welk koopgedrag je hebt. Stel dat je veel kinderkleding koopt, en meestal nog in de blauwe kleur....dan krijg je reclame toegezonden met kinderkleding waarvan de meeste kledingstukken blauw zijn. Ze weten dat je dan kinderen hebt, en dat je lievelingskleur blauw is. Wedden dat je dan sneller naar hun zal gaan als je mooie kleren in de folder ziet staan (omdat die folder speciaal voor jou gemaakt is). |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Aldo..............had het zelf ook wel door ... |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Oh, sorry, dacht dat je een nederlander was |