|
||||
|
||||
me Nieuwe T3 camper
Zo ik heb weer een nieuwe luchtkoker.
Dit is hem me nieuwe T3 camper uit me eigen geboortejaar 1981. het is er een met een leuk intrieur alleen de buitenkant is een beetje lelijk en standaard, maar dat wordt helemaal gepimped in mijn style. de plannen voor deze camper - verlagen - liefst oude velgen zoals op me fotoshop - lichtgrijs getint glas(folie) - ijskastje erin maken - beetje geluid erin zetten. - dvd schermje erin - Onderkast wordt mat zwart en bovenkant wordt geheel mat grijs. met als scheidingslijn een mooi vlam over de hele zij / voor en achtrerkant. Mochten jullie nog leuke ideeen hebben, let me know. hier dan de foto's hier de voorkant binnen, met bijrijdersstoel die kan worden beijgedraait. Hier me keukentje voor me cup a soepje Hier me plaats voor de personen die meerijden., tuurlijk kan je deze neer klappen voor een lekker bedje. hier hoe die er nu nog uitziet. als je hem mooi kan fotosoepen, lijkt me kicken. hier me eigen photo creatie hoe ik hem nu een beetje in me hoofd heb zitten. ik ken helaas niet zo goed shoppen, maar het idee is er. dat was hem voor nu, ik hou jullie op de hoogte, a.s. zaterdag voor het eerst erin slapen.
|
||||
|
||||
gefeliciteerd man,
hij zal wel opvallen hier. maar een dvd schermpje in haarlem???(wel riskant hoor!) wil ze zelf ook wel voor die kleine in de auto maar ik vertrouw het hier niet zo. mischien een af/uit-neembare?? |
|
|||
|
|||
Hey cool bussie zo een velgen en wieldoppen heb ik ook op mijn t3,maar de mijne is mat bruin(goudachtig) maar jammer dat je hem zo laag niet krijgt of je moet een hoop gaan slijpen en lassen en dat hebbe ze hier in België niet zo graag.
|
|
||||
|
||||
Stoer ding! Origineel westfalia interieurtje... maak er een gave bak van
|
||||
|
||||
ziet er goed uit (vooral de hoezen op de stoelen voorin) en mooie plannen!
|
||||
|
||||
Quote:
@ingrob: Ik vertrouw de meeste wel hier. en het is inderdaad zo schermpje wat los is. dus dat ziet normaal nooit iemand liggen,. moet alleen ff een nieuwe deuren hebben voor de rechterkant. deze deuren hebben aan de onder kant wat lelijke plekjes. dus wie heeft er nog een bijrijders deur en een schuifdeur, kleur maakt niet uit, als ie maar een beetje hard is,. dan kan ik beginnen met rollen en brushen. ik heb er zin ân.
|
||||
|
||||
Je bent goed bezig
Stoer
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.keversite.nl/prikbord/adv.php?id=3093 Gaaf zo, die fotosjop van je! |
|
||||
|
||||
Quote:
toppertje, ik heb hem gepB. bedankt AJ. nu nog een schuifdeur.
|
||||
|
||||
Heb nog wel een paar deuren staan 20 euro p/st. Schuifdeur moet ik kijken weet ik niet zeker.
|
||||
|
||||
Kijk split, dat zijn goeie berichten., zie alleen dat je uit Friesland komt, kom je ook is in de echte wereld of in de buurt daarvan .
anders ben ik weer een hoop geld kwijt voor de reis. alvast bedankt
|
||||
|
||||
Ik kom wel eens in IJmuiden... Maar met zo'n deur moet ik weer een aanhangert regelen want die stink audi 80 kan niets in :S Zit BTW niet zo heel ver over de afsluitdijk hoor...
|
||||
|
||||
Quote:
als je nou die schuifdeur ook nog hebt liggen, kom ik wel langs. een andere optie, maak die spijlbus van je af en maak een proefritje naar ijmuiden. kan mooi die deur mee. ik hoor het wel,
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit..rijdt ook al jaren met plezier in mn t3 eigenbouw camper!!!
ga hem vrijdag omkeuren naar camper bij de rdw.. en wat betreft velgen..steek 4x 112 he...audi en vw..dikke 17" audi wielen eronder..wel ff de achternaaf aanpassen dan!! greetz..Vic.. |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om Orginele Porsche Fuchs velgen onder een T3 te schroeven?
|
|
||||
|
||||
Niet rechtstreeks..maar met adapter mss wel..
|
||||
|
||||
velgen moet ik inderdaad een keer tegen aan lopen, iets anders lijkt me wel mooi, staan, mercedes passen er ook op volgens mij,
dit weekend de camper inwijden. met tim gaan we na een 70's party erin slapen. voorspelling weer: de eerste nachtvorst komt dit weekend cupasoep mee en een slaapzak, moet goed komen,
|
||||
|
||||
lachen man die camper!!
enne.... die fotosoepje van je.... doen!!
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja, dan wordt het toch maar even kijken of ik een schuifdeur heb... ohnee oude type.. heb ik niet kan ik je meteen wel zeggen. Heb nog wel veel T3 zooi... Spijlbus proefritje.. ehmmm heb je nog efkes?
|
||||
|
||||
WTF! Wat hebbie nou weer?
Wordt wel een dik ding als tie af is! Dat zie ik nou al! |