|
|||
|
|||
djoek's t2b
zo zoals gezegd...de t2b is er...
moet alleemaal goedkomen .....denk ik orgineel camper uitvoering van januari 76 heeft niet alleen een nieuw interieur nodig maar als iemand er nog 1 te koop heeft hoor ik het graag |
|
|||
|
|||
ik weet nog wel een t2b westfalia hefdak te koop .. kunnen de kids boven slapen
|
|
|||
|
|||
die heb ik inmiddels al ...alleen mis ik het voor gedeelte ervan?
Weet je wat ie er voor vraagt en of die wel compleet is? Mocht je verder nog dingen weten ...hoor ik het graag hé heb lasstukken, bumpers, van dei louvre ramen en nog veel meer nodig.... |
|
||||
|
||||
He djoek!
Schoon buske heb gij... Veel leut ermee.
|
|||
|
|||
Zoek je lasstukken, bumpers en louvre ramen?
Bel eens of kom eens langs zou ik zeggen Sjef |
|
|||
|
|||
@ sjef: heb net jouw lijst uit gedraait en ga de bus strippen en dan ga ik kijken wat ik nodig heb en dan zullen we elkaar zeker zien als ik zo snel even kijk.
@ BKZ: thx man.... |
|
||||
|
||||
Djoek,
Succes met je nieuwe project enne wel laag he o ja cookiecutters zitten eronder eindelijk |
|
||||
|
||||
Veel plezier met je bussie!
|
|
||||
|
||||
Jeee, wat is dat ding HOOG!
Voor de duidelijkheid: de rode balk is de gewenste rijhoogte, toch? Veel plezier ermee, iig!
|
||||
|
||||
leuk bussie kerel..
leuk winterprojectje toch!!! maar zakken met dat ding ja!!! greetz..Vic.. |
|
|||
|
|||
zo dan lekker aan gedementeren/demonteren
valt eigelijk tot nu toe aardig mee...accubak was wel flink rot maar ach welke niet.... hehehe beetje sluikreclame he |
|
||||
|
||||
een vriend van mij heeft nog een westfalia pop out dak te koop staan komt van zijn t2a. ook misschien wat voor jou?
|
|||
|
|||
heb al een westfalia dak moet namelijk een bovenslaper worden
maar thx anyway ! |
|
||||
|
||||
Heeey Djoek,
Ziet goed man, jij hoeft je deze winter niet te vervelen zo te zien! The Barn is zo'n beetje hofleverancier bij jullie in de familie geworden, hehheh Ik hou mijn oogjes open voor camperdeeltjes voor je! Ik zal ook eens kijken of ik een verhógings-setje kan vinden voor je, want verlagen is iets voor meelopers Greetz Ron
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad ,DE hofleverancier. en inderdaadverhogen maak er een off the road camper van joh (leuk voor de kleine)
|
|||
|
|||
nòg hoger ????
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, en dus ook bruikbaarder Verlagen is voor thuistouristen die een rondje rond de kerk rijden, en Spa al ver vinden Op vakantie moet je hoog en droog, zodat je overal komt, ook al is de weg niet zo goed geplaveid Greetz Ron
|
||||
|
||||
whahahahahaha
|
||||
|
||||
Quote:
5500km lááááág! Sorry Ron |
|