|
||||
|
||||
Audi 50 te koop op MP
|
|
||||
|
||||
Hebbe hebbe! Wat een supercoole kleur! 8) 8)
Mooie prijs ook! |
|
||||
|
||||
Bellen dan
|
|
||||
|
||||
Had m ook gespot .. een van de laatste die gemaakt zijn .
Alleen rijden er nog meer rond dan hij beweert ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je de auto wel eens gezien? |
|
|||
|
|||
Weer zo'n sukkel die zich een EURO PLAAT heeft laten aansmeren!!!
Kom daar maar weer eens vanaf |
|
||||
|
||||
Nee ken m niet
Zag m op MP |
|
||||
|
||||
Quote:
Die van mij liggen in m'n kofferbak Fijne vrienden van de APK vonden dat ze de blauwe er af konden schroeven en er gele op konden zetten :twisted: Gelukkig de blauwe wel bewaard: "kan je ze ophangen" |
|
||||
|
||||
Je mag ze toch erop hebben ? '78 is een overgangsjaar : brede blauwe mogen
|
|
||||
|
||||
Quote:
als je goed kijkt zie je dat op de kentekenplaten een cijfertje staat. oftewel hij is zijn kenteken bewijs of platen een keer kwijtgeraakt |
|
||||
|
||||
Staat nog in Haarlem ook...
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt er toch niet voor betaald ??? Hoop ik! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope |
|
||||
|
||||
Hmm interessant verhaal.
Ik dacht dat van blauw naar geel is gegaan op het punt dat letter-letter-cijfer-cijver-letter-letter erin kwam. Weer wat geleerd!
|
|||
|
|||
Maarrrrr, hoe der weer vanaf te komen als ze er ten onrechte (door een slome APKder) zijn opgezet??
Heb nog een '75er staan waar ook van die gele krengen opzitten Vorige eigenaar heeft zie maar uit onvrede weggetieft |
|
||||
|
||||
Gewoon met blauwe platen blijven rijden
Ik word zo om de 2 weken aangehouden met m'n Derby (ECHT WAAR!) en ze checken elke keer alles wat er te checken valt (heb zelfs m'n eigen blaastuitje!) maar ze zijn nog nooit over m'n blauwe platen gevallen. Het enige waar ze over vallen is de kleur! "Istie overgespoten? Nee? maar op de papieren staat dat ie bruin is en hij is toch echt oranje!" Panamabruin dus... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit klinkt interessant... ik heb dus een duplicatiecode... (papieren zoekgeraakt/gejat) :S maar wil mijn platen niet verknoeien! oplossing? Ik denk haal gewoon nieuwe platen ERBIJ op... en leg die in de koffer... werkt dus niet... zou ik eerst aangifte moeten doen en opgeven dat ze kwijt zijn. Iemand een manier om gewoon zo te blijven rijden? |
|
|||
|
|||
Quote:
Ui welk jaar/maand is jouw derby? |
|
||||
|
||||
Gewoon platen laten maken zonder 1-tje en rijden met die bak. Mijn boostbus had ook duplicaatcode 1, maar platen zonder 1. Geen haan die er naar kraait, ook bij APK niet.