|
||||
|
||||
Rammstein!!
Nog lui hier die ook Rammstein luisteren?
De taal past goed bij m'n Golf natuurlijk Verder luister ik ook wel Oomph! (ook Duits), Muse, The Smashing Pumpkins, Depeche Mode, Golden Earring (Radar Love!!!)... en nog veel meer
|
||||
|
||||
mij hier... maar ik moet zeggen dat ik the smashing pumpkins beter vind! Beide ook wel live gezien, dan moet ik wel weer zeggen dat de show van rammstein beter is.
|
||||
|
||||
Ik heb niet het genoegen gehad om The Pumpkins live te kunnen aanschouwen...
Rammstein heb ik 2x live gezien, waarvan de show in Ahoy toch beter was dan die in het Gelredome...
|
||||
|
||||
Beide super concerten, maar live blijft toch Flogging Molly het beste! Een volle Melkweg en dan springen!!!
|
|
||||
|
||||
Rammstein met Feuer Frei!!!!!!!!!!!! giert bij elke uitruk door mijn hoofd.......................
Ja ik ben ook brandweerman |
|
||||
|
||||
Quote:
Flogging Molly is ook coole muziek Ze zijn een keer in Grunn geweest, in Vera, maar dat was zeer snel uitverkocht... Begrijpelijk Als je naar een rockconcert gaat, moet je ook staan, vind ik... zitten is voor mietjes
|
||||
|
||||
Rammstein, ik luister niet anders . . . kan niet wachten op het nieuwe album.
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik al besteld bij nlstore.nl... Hopelijk ploft ie vrijdag op de mat!!
|
||||
|
||||
Rammstein? Zit in de CD-speler (op het moment Live aus Berlin)
|
||||
|
||||
Quote:
Depeche Mode rulezzzzzzz............nieuwe cd is heerlijk relaxt. Ben gister nog ff via de "Autobahn 31" naar Rickyrick gecruist met DM in de cd-speler.......SUPER. De rest is me een beetje aan de zware kant hoor............... Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Nou geef me dan maar Muse
vind Rammstein net iets té
|
|
||||
|
||||
Fijne muziek idd!! Nieuwe single is ook erg fraai weer: Benzin
feuer frei en dan de beelden van de openings-scene van xXx erbij...
|
||||
|
||||
Rammstein is wat harder dan Depeche Mode en Muse, maar ik vind dat ze gewoon goede muziek maken... Leuke controversiële teksten, harde riffs: het is geen dagelijkse popmuziek
Ik heb er nog steeds niet de tijd voor genomen om Playing The Angel van DM te luisteren... Dat heb ik altijd met nieuwe cd's... Ik luister liever oude, grijsgedraaide cd's... Nieuwe cd's moeten zich nog bewijzen zeg maar Ohne Dich vind ik trouwens een leuke (nieuwe) clip van Rammstein... Aan de ene kant is ie zielig, omdat Till (zanger) aan het einde het loodje legt... Maar aan de andere kant zit ie vol met humor Zo is Flake (toetsenist) bijvoorbeeld weer het buitenbeentje (de enige met baard), heeft Richard (gitarist) volgens mij een bril uit de clip van Sonne op en draagt Till de bril uit de allereerste Rammstein clip (Du Riechst So Gut)... Jullie horen het vast al wel, ik ben Rammstein fan...
|
|||
|
|||
rammstein is wel ok...live aus berlin dvd is echt gaaf
|
|
||||
|
||||
Nog paar dagen en dan komt ROSENROT uit, nieuwe Rammstein album. Live echt heel erg goed en warm
|
||||
|
||||
Quote:
Live Aus Berlin is een geweldige live dvd! Hebben jullie de clip Stripped al gezien? Zo niet... 23 drukken in het menu Quote:
Eh nee, je hoeft je jas niet aan te houden bij een optreden En ik kijk ook uit naar Rosenrot
|
||||
|
||||
Rammstein is erg lekker. Tot nog toe heb ik ze drie keer live mogen zien: in het Gelredome, in Ahoy en afgelopen zomer op Fields of Rock. Het concert in Ahoy was idd het beste concert van hen. Op Fields of Rock vielen ze wat tegen helaas.
Depeche Mode is ook niet verkeerd. Die ga ik maart 2006 voor het eerst live aanschouwen. Ben heel benieuwd wat dat gaat worden. |
|
||||
|
||||
Ja! ben ook naar het concert geweest. was altijd alleen maar voor Hardcore maar dankzij een vriendin van mij vind ik Rammstein ook gaaf en daardoor luister ik ook weer naar Oomph en Nightwish. Heb iemand de nieuwe cd van Rammstein al?
|
|
||||
|
||||
Ik heb de nieuwe al wel... Rosenrot Hij is best goed, ik heb nog geen slecht nummer kunnen ontdekken
|
||||
|
||||
Rammstein
Luister eigenlijk alleen maar gitaarmuziek. Voor de hokjesgeesten: NYHardcore/punk/metal/heavy-metal/hardrock/ska/nu-metal. Alles met distortion op de gitaar eigenlijk Behalve dan weer Depeche Mode of Smashing Pumpkins, daar vind ik weer geen zak aan