|
|||
|
|||
voor de ouderen onder ons ..
@Richard, Gert, Jurgen ..
|
|
|||
|
|||
Ik ben 36 Zender Turbo met andere stickers??
|
||||
|
||||
ik ben hier te jong voor !
|
|||
|
|||
Buchmann!
En zo oud ben ik niet Nog nooit eerder gezien.
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt .. Buchmann & Buchmann .. waren Porsche tuners uit de jaren 70 & 80. Namen incidenteel de 2e auto's van de klant (boodschappenauto van de vrouw) wel een onder handen, en zodoende kwam er nog wel eens iets 'unieks' uit de werkplaats rollen. Kheb thuis nog een heel artikel van hun bedrijf liggen .. was ook befaamd vanwege de digitale dashboards die ze als eerste op een Golf 1 leverden |
|
|||
|
|||
Ze hebben ook nog wat aan Polo's "gesleuteld":
Ook met digitaal dash. Zo'n complete uitbouwset (Prisma/Carat) heb ik een paar maanden terug op de kop kunnen tikken.
|
||||
|
||||
Digidash ook voor de polo:
|
||||
|
||||
PURE CULT !!
|
||||
|
||||
Zien er uit als Zenders met een Buchmann und Buchmann logo
Wel cool |
|
||||
|
||||
zwaar eighties verantwoord die shit
zoon stuur is echt de BOM!! dash is trouwens ook bruut, alleen wat staat er voor taximeter op??
|
||||
|
||||
Taximeter is radio bediening (blaupunkt).
|
|
||||
|
||||
gatverpielekes.... zal er wel te jong voor zijn (26) het is niet echt knap en ook niet echt lelijk....... MAAR KNAP LELIJK
maar wel bijzonder, daar is geen discussie over mogelijk |
|
||||
|
||||
Ik ben hier kennelijk wel oud genoeg voor (39), als ik in mijn geheugen graaf herinner ik me dit logo op een Porsche. Maar die Polo is inderdaad "bijzonder" lelijk.
|
||||
|
||||
damn ugly!
|
|
||||
|
||||
buchmann & buchmann.. jup hele zware oldskool cult...check dat vrouwtje ook in haar grace jones look..whooooooot
|
||||
|
||||
DAMN, zelfs met dat radicale mokkel ernaast blijft het een uber hok!!!
the kitt is er niks bij man
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
hahaha wat is dit geweldig, ik lig gewoon dubbel . Zou het wel erg stoer vinden zo'n mobiel op de oprit
|
||||
|
||||
b+b en gemballa, die hingen vroeger boven mijn bed.
|
||||
|
||||
Quote:
Vergeet Strosek niet, of Koenig, Testarossa-frenzy!! |
|
||||
|
||||
Quote:
is dat niet een echte gemballa avalanche? |