#1
|
|||
|
|||
Probleem bij het starten van de Golf 2 PN-motor
Hallo, ik heb problemen met het starten van de auto, zowel warm als koud, het motortoerental daalt en stottert, wat meestal ongeveer 15 seconden duurt. Het starten van de auto en het vasthouden van het gaspedaal lost het probleem niet op. Bovendien lekt de auto nog steeds koelvloeistof aan de onderkant van het inlaatspruitstuk.
Weet iemand hoe je het moet aanpakken? Dank. |
#2
|
||||
|
||||
Normaal gezien hoort er geen koelvloeistof in je inlaat te zitten. Is de koppakking nog wel in orde? Niet dat er ergens bij de bougies vloeistof staat? Dit zou natuurlijk het slechte starten en de lekkage verklaren.....
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#3
|
||||
|
||||
een Pn, is nog met een carburateur toch? deze word gekoeld door koelvloeistof
en dit gaat zover ik weet door de inlaat heen, vervolgens via de carb weer terug in het koel systeem. als hier iets van kvs lekkage waarneembaar is zou ik hier als eerst eens naar kijken wellicht wel een verse pakking ergens tussen nodig oid?
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#4
|
||||
|
||||
PN heeft de Pierburg 2EE elektronisch geregelde carburatuer, zie link voor de VW SSP over deze carb : http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_85.PDF
Tussen de cilinderkop en het inlaatspruitstuk zit inderdaad een dichting : 035121171C Zie hier: https://www.ilcats.ru/vw/?function=...000&language=en |
#5
|
|||
|
|||
Hoe zijn de bougies
werkt de vacuum vervroeging Misschien een slechte bougie kabel slaat de vonk over Als je uit de buurt van breda komt kan ik wel ff mee kijken
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |