![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals gezegd heb ik nog een cilinderkop (compleet bewerkt) voor 1150 eurie en een setje webers voor 350 eurie.....Dit is uiteraard voor de golf 2 gti 16v
![]() Ik zal van het weekend even een fototje er van maken....!!!! Ik hoor het wel wat de animo er voor is....? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Misschien handig om in je subject te zetten dat het voor een Golf is...
Jens
|
||||
|
||||
![]() En wat er allemaal is gebeurd met de cilinderkop en door wie, welke maat Webers het zijn, welke staat etc. etc. etc.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 40mm webers, gereviseerd
![]() Kop: - Uitlaatnokkenas als inlaat - Klepzittingen ingeslepen - In en uitlaatkanalen geflowed en scherp gemaakt - Nieuwe nokkenasketting - 16 nieuwe kleppen (ook geslepen en gepolijst) en klepstoters - 16 nieuwe klepgeleiders - Gaten van injectoren dicht gemaakt me=t vloeibaar aluminium maar is ook weer ongedaan te maken - Kop is volledig gewassen en ziet er echt als nieuw uit. - Kop vertoond geen scheurtjes Het is gewoon een volledig nieuwe cilinderkop ![]() Dit alles is gedaan door Erik de Leeuw en er is nog 0km mee gereden... zelf niet eens gemonteerd geweest.
|
||||
|
||||
![]() alleen nog een inlaat scoren dus?
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er nog een beetje lief hebbers vooor de kop...????
|
||||
|
||||
![]() @Tommy
sorry, verkeerde bericht per ongeluk verwijderd, bij deze teruggezet. |