#1
|
|||
|
|||
Gti 16v Kr start moeilijk bij warme motor.
Ik heb een kr blok welke moeilijk start na 20/30 min staan na warme motor.
Start je m direct na paar minuten, geen probleem. Lijkt alsof ie te veel brandstof krijgt. Sensors gewisseld alsook de injectors. Wat kan t nog zijn ?? |
#2
|
|||
|
|||
Misschien lekt er een injector of je koudstart injector benzine
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#3
|
||||
|
||||
drukaccumulator onder de auto ,of de terugslagklep in de aanvoerleiding vanaf de brandstofpomp..bij de luchtweger een drukmeter aansluiten..
en vervolgens checken hoe lang hij zijn systeemrestdruk houd.. valt hij zowat meteen weg ..moet je het achterin gaan zoeken.. |
#4
|
|||
|
|||
Als dat zo zou zijn dan start die koud toch ook slecht
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#5
|
||||
|
||||
nope..
ik heb precies hetzelfde gehad bij een 83er.. koud..sleutel omdraaien en weg ..eenmaal warm..moest ik een minuut starten om de druk weer op te bouwen vanaf achter..bleek de terugslagklep in de aanvoer te zijn.. de systeemdruk bij warme en koude motor is totaal anders .. bovendien als hij langer dan een paar uur staat is de systeem sowieso 0.. het is net de cruciale periode in de warme fase..er zijn overigens meettabellen voor waarin je kunt aflezen bij welke koelwatertemperatuur de restwaarde hoort.. |
#6
|
|||
|
|||
Thanks Heinz. Deze week gaan we ernaar kijken. We hebben sterk vermoeden dat het dat is.... Ik laat jullie weten. Merci
|
#7
|
|||
|
|||
Wat was het probleem?
|