|
|||
|
|||
Vw golf 2 1.6 over naar 5 versnellingsbak.
Goede middag,
Ten eerst zou ik me eigen even voorstellen: Ik ben Coen, kom uit de provincie Utrecht en rij als eerste auto een Vw golf 2 met 1.6 Rf motor. Nu was mijn vraag: ik rij nu met een 4bak en wil graag over naar 5bak. Heb op het moment de keuze uit een ATH versnellingsbak en een 4S versnellingsbak. Wat bevelen jullie mij aan? Heb graag dat hij aardig optrekt en gewoon met een normaal toerental over de snelweg kan. Gr, Coen |
|
||||
|
||||
De 4s zat vaak ook achter de 1.6 pn etc etc.
Zou ik die pakken mits hij goed is. |
|
|||
|
|||
Zit er veel verschil in de ath bak en de 4s bak?
|
|
|||
|
|||
Je kan heel veel informatie van de website doppel-wobber afhalen.onderandere ook alle overbrengins verhoudingen.
Versnellingsbak golf1 golf2 5bak 4s diesel€*75,00https://link.marktplaats.nl/m1635854084?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons Misschien iets voor je?
Golf 2 GL 1.6 carb Rood metallic Golf 2 Syncro 1.8 GU Atlas grijs (terug origineel) Passat C3 2.0 TFSI Vag Chip Blauw grafiet Daily Golf 2 CL 1.6 60pk TD Tornado rood Scrapped Golf 2 Madison 1.6D Tornado rood Crashed Last edited by Carel Ha : 03-12-2020 at 18:30. |