|
||||
|
||||
PHOTOSJOPPERDS opgelet: GTD Shoppen please?!
Kan iemand voor mij deze GTD sjoppen?
Wat wil ik er mee? - Sahara beige met 2 andere bruintinten camovlekken - Zwart kleurige bullbar voorop - Zwart "duits kruis" op de deuren en het dak - Zwarte stalen velgen (misschien met gepolijste VW naafkappen(=wieldoppen)?!) - LAAAAAAAAAAAAAAAG Dat was het wel zo een beetje... gewoon RAT Is er iemand die dit voor mij kan fotoshoppen? Heb zelf zitten kloten, maar kwam niet verder dan een bruine vlek... Alvast bedankt, VWRopie
|
||||
|
||||
Oeps foto vergeten:
PS dit is niet mijn GTD... mijne is donkergrijs (antraciet) en originele G60velgen.
|
||||
|
||||
heb je geen foto recht van opzij genomen? Dan gaat het shoppen wat makkelijker!
|
|
||||
|
||||
dit een betere basis???
|
|
||||
|
||||
Tadaa
Heb ff gesoept, maar heb geen tijd meer voor de wielen en de koeienvangert.
|
||||
|
||||
Zijn die camo-vlekken zelf te doen, of moet je daar toch voor naar een spuiter?
|
||||
|
||||
Spuiter? Gewoon met fotosoep!
Je kan ze ook plakken met folie. Als je nog een adresje zoekt . . . .
|
||||
|
||||
Alvast bedankt voor de eerste inzendingen, zoals die met die vlekken moet ie ongeveer worden... alleen dan groter kruis op de deur en zwarte velgen... VET TOCH?!
Ennuh, die vlekken zelf maken doen we simpel: Basiskleur bruin rollen, vlekken de lijnen kwasten en dan inkleuren met roller Niets spuiten, kost te veel geld en is niet rat genoeg :P