|
||||
|
||||
keerring krukas achter (versnellingbakzijde) zonder pakking?
Hoi allen,
bij het vernieuwen van de koppeling van mijn GTI heb ik ervoor gekozen de krukaskeerring voor de zekerheid ook te vervangen. Er zat wat olie onder, niet heel veel, maar genoeg om er van uit tegaan, dat het meer zou gaan worden. Nu bestel ik natuurlijk een nieuwe keerring met montagedop, maar ik zie dat er bij mij geen papieren pakking 026 103 181 B onder de keerringhouder zit. Die moet er toch onder, of niet?
|
|||
|
|||
Bij mijn mk1 GTI met DX zat er wel een (groene) papieren pakking onder net als bij mijn KR 16v , kun je gewoon bij de dealer bestellen.
|
|
||||
|
||||
Die moet er onder ja.
|
|
|||
|
|||
Op je carter zit kurk. Maar waarom alles los van m de keerring te vervangen?
|
|
|||
|
|||
op de foto staat er toch een pakking onder de keerringhouder??
|
|||
|
|||
monteer de nieuwe pakking aan beide zijden en ook de onderzijde tegen je carterpan met een heel dun laagje vloeibare pakking. Gaat vaak lekken doordat de pakking zachter wordt