![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn eerste auto, vele jaren (sinds 2014) gebruikt als daily en heeft daarom enorm veel liefde en onderhoud gehad. De bedoeling was om dit jaar de buitenkant te doen, maar ik kom er door omstandigheden helaas niet meer aan toe. Ik hoop dan ook dat de auto een mooi nieuw huis krijgt. Sinds 2017 iedere winter binnen gestald.
Helaas is de buitenkant niet perfect. Er zitten twee grote roestplekken op die door de lak zijn heen gegaan. Één paneel (linksvoor) heb ik zelf vervangen en laten spuiten, maar de andere twee panelen (deur links en achters links) kom ik niet meer aan toe... Onderhoudshistorie (sind de auto in mijn bezit is. De belangrijkste punten hieronder) 2014 Volledig nieuwe cabriokap. Buitenkant, binnenhemel & isolatiepakket bij Cabriopartner. Cabarateurflens Cilinderkop gevlakt Cilinderkoppakkingset + bouten Uitlaatspruitstuk D. riem vervangen (160k km) Thermostaat & Temperatuursensor vervangen + regulier groot onderhoud (olie, vloeistoffen, overige pakkingen, etc) 2015 4 x Nieuwe zomerbanden (Michelen) 4 x nieuwe schroefset (Sjaak) Wielremcilinder Links achter lek (garantie) Wiellager Links achter vervangen Wiellager Link voor vervangen Wiellagerset vooras 2016 4 X nieuwe winterbanden + aparte velgenset (Kwartet set) Achterdemper vervangen Remblokset vooras Remschijven geventileerd vooras Kleppendeksel pakking V-riem Diversen + regulier onderhoud 2017 Bijna volledige remmenrivisie Hoofdremcilinder Remslangen l & r voorzijde Remslangen l & r achterzijde Remvoeringen, remcilinders en montage materiaal Remtrommels l & r Handremkabels l & r Draagarm l.v Glijstuk tbv de rechter voorstoel V191881213 909 Ruitenwisser mechaniek compleet met wisser armen Hoofdremcilinder vervangen Remslangen l & r voor en achter vervangen Handremkabels l & r vervangen Remmen achterzijde compleet vervangen Remtrommels vervangen (lagers over gezet) Remleiding deel r.a vervangen Remschijven schoon gemaakt ivm roestvorming op rem oppervlak Koffer klep slot open gemaakt en aangepast op deursleutel V riem vervangen Claxon werkend gemaakt (stekkers gereinigd) L. v draagarm compleet vervangen Thermoschakelaar lekkage verholpen (zat los) 2018 Nieuwe accu Carburateur vervangen (Weber 32/34 DMTL) Ã* € 500,- Vraagprijs € 2500,- Foto's e.d. op https://link.marktplaats.nl/m1444794876 |