|
|||
|
|||
benzinnentank golf 1
Ik zit met een paar problemen
Als eerste heb je 40l en 50l tanken Dan de bevestiging de ene is met bouten en de andere met strips Het is voor een benzinne cabrio golf 1 van 1,5 JB naar 1,6 EG MET GROTE RESERVEBAND Zijn deze gewoon uit te wisselen of moet je iets aanpassen ? Wie kan me goede raad geven of heeft er ervaring mee |
|
|||
|
|||
Je wil de tank van een 1.6 EG onder een 1.5 JB hangen?
|
||||
|
||||
Grote tank gaat niet passen.
|
|||
|
|||
@ wOODY
Ja inderdaad Ligt toch aan het bj Grote reserve band is kleine tank 40l meende tot 1983 Kleine reserve wiel is grote tank 50l na 1983 |
|
||||
|
||||
grotere tank wordt op een andere manier bevestigd. Dus de hardware hoort er sowieso bij.
Maar lijkt me niet te passen aangezien het hele achterste vloerpaneel compleet anders is. |
|
||||
|
||||
Alleen een 40 liter tank past inderdaad in een Golf (Cabrio) t/m 1983. 55 liter tank past niet!
Je kan een tank van een dichte Golf GTi of diesel gebruiken. Tank van een diesel is hetzelfde als van een GTi, ook met extra aansluiting onderaan. Of je kan in je huidige tank een vlotter met opvoerpomp plaatsen van bijvoorbeeld een latere cabrio. De opvoerpomp voorziet de drukpomp van de benzine aanvoer. Succes.