#1
|
||||
|
||||
16v kr turbo op k-jetronic
Hoi vraagje hoe kan dit toch goed lopen omdat ik vaak lees dat niet mogelijk is vanaf 1.00 min is blok te zien
https://youtu.be/Dt_Vcz3ZWsQ Vaak word gezegt eerst digifant erop etc
__________________
Golf rallye g60 1989 09-07-2008 nog in bezit Golf 2 16v kr 1990 17-12-2011 nog in bezit |
#2
|
||||
|
||||
Ziet er wel een beetje uit alsof het allemaal een paar jaar onder water heeft gelegen. Lopen is 1 ding goed af kunnen stellen in alle gebieden lijkt me een helse uitdaging.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Ehm, vroeger werd het altijd zo gebouwd. Met bv van een volvo 244 turbo de kjetronic erop...
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#4
|
||||
|
||||
volgens mij heeft Callaway in de states en Schrick ook maar zat van de 8v GTI's omgebouwd met een turbo erop..
al zag je die zo goed als nooit..Schrick kit was geloof ik op een 1,8 DX goed voor 150/160pk.. rijd er ook geen duitser ergens rond met een Helios blauwe Pirelli met dik 400 pk uit een KR met Turbo ?.. al was die geloof ik wel omgebouwd op Digifant.. |
#5
|
||||
|
||||
De Porsche 924 turbo draaide ook met een K-jetronic. Alleen zitten daar bijv. de injectoren op een andere manier vast aangezien daar nu overdruk i.p.v. onderdruk is.
Jos.
__________________
http://www.jbautoservice.nl/index.php?id=1&catid=1 |
#6
|
||||
|
||||
zie mijn topic...
|