|
||||
|
||||
Niet meer te koop
NIET MEER TE KOOP!!!!!!!!
Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn golf MK1. Ik doe deze auto weg omdat ik helaas geen tijd meer heb voor deze hobby. Het gaat hier om een golf 1.8 GTI van het bouwjaar 1983. De auto heb ik ook van een liefhebber gekocht en hij heeft de auto helemaal opgeknapt. De auto is volledig van binnen en van buiten overgespoten ( kleur ocean green ). En zijn veel dingen nieuw op gezet. Ik heb hier alleen in het weekend mee gereden! Extra's : Nieuwe leder interieur donker groen / zwart Sportstuurtje Korte chromen bumpers ( zie je niet veel ) Moterkaplifters Koplampen met kruis Witte knipperlichten 1/2 jaar oud supersportschroefset Supersprintuitlaat met rechte buis Power rohr Groene getinte ramen met voor aan de voorkant de originele groene band ( zone bescherming ) 16' Porsche velgen 8 en 9jx16 sp9000 in 195/40/16 en 215/35/16 Banden in goede staat. Alarm met centrale deurvergrendeling Het motorblok is verder gedeeltelijk verchromend en gepolijst, ook zijn er sommige schroefjes vervangen door vergulde schroefjes. INRUIL MOGELIJK 5000euro Last edited by nanneborn : 12-04-2006 at 14:01. Reason: Niet meer te koop |
|
||||
|
||||
polo 6n '98 1.9 diesel inruilen
|
|
||||
|
||||
helaas geen diesel.
|
|
||||
|
||||
ruilen tegen passat variant 35i model met opleg natuurlijk?
|
|
||||
|
||||
Ik was meer op zoek naar het model er na, maar heb je misschien foto's??
|
|
||||
|
||||
Helaas anders waren we er zeker uitgekomen.
|
|
||||
|
||||
Mijn aanbod mbt de passat blijft staan
|
|
||||
|
||||
@Kevin20v:
Ik heb je off-topic post verwijderd als je iemand wil laten weten wie je bent, doe dat dan maar via een PM of msn, maar vervuil dit verkooptopic niet! btw, in een eerder verwijderde post van je zeg je zelf dat je het geld niet hebt. Verder: Quote:
|
|
||||
|
||||
Gti
Quote:
Misschien handig als je verteld waar je wél naar zoekt?? ik wil je best een leuke audi aanbieden, of een 1303 met een posche 944 ophangingen en remmerij, maar wat wat wil jij??
|
||||
|
||||
Ik ben eigenlijk op zoek naar de volgende merken :
Audi A3 / A4 Seat ibiza cupra Vw Passat Golf 4 GEEN DIESEL AUB Maar als jij wat mooies aan te bieden heb kan dat natuurlijk ook altijd. Heb je misschien foto's en wat info?? |
|
|||
|
|||
nog te koop?
|
|
|||
|
|||
Heb je de golf nog te koop staan?
Is het mogelijk om nog een paar foto's te posten? Is de prijs nog bespreekbaar? Waar kan de wagen bezigtigd worden? Ik ben van Essen (B) tegen Roosendaal. Greetz, Luc |
|
|||
|
|||
graag even contact met me opnemen via mail.
lucannlani@gmail.com |
|
|||
|
|||
golf 1
is hij nog te koop ben wel geintresseerd greetz phil
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat Nanne voorlopig even op huwelijksreis is... Weet helaas niet hoe snel hij weer terug komt.
hoop jullie hier voldoende mee geinformeerd te hebben! |
|
|||
|
|||
goeiedag wat is je minimale prijs voor de golf is dat echt 5000 euro of kan der wel wat af hoor het wel
marco |