#1
|
||||
|
||||
Landwind is veilig!
Jaha.. die Landwind.. die is harstikke veilig volgens de Duitse TUV.
Volgens de ANWB is het de meest onveilige auto die je kunt verzinnen.. FILMPJE: oordeel zelf. http://www.anwb.nl/published/anwbcm...nd-1-467150.wmv Uitgekeken? 't is toch wat he? Zo'n SUV/MPV/Jeep ding.. Maar goed; Wie koopt er nou een nagebouwde Opel Frontera? Zijn wij gewoon veel koeler: Wij pakken gewoon een spijlbus met porsche blok,.. of een pano,..... of een Kruwcab T3. 1 voordeel: Invalide zul je niet worden.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#2
|
||||
|
||||
volgens mij zit je achterin nog wel redelijk veilig
edit : maar in het busje niet geloof ik
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
zo weg t3
|
#4
|
||||
|
||||
zijn niet de fijnste filpjes voor een t3 rijder als mij :-( ....
|
#5
|
||||
|
||||
Spijltjes met Porsche remmen hebben gelukkig geen last van door rood rijdende vrachtwagen combinaties...
Nee, ik ben geen doemdenker, en 't is al helemaal geen realistische situatie: Betonnen muurtjes komen meestal niet zomaar oversteken.. maar 't is wel eng om te zien. BTW: de snelheid ligt volgens de overleveringen op 100 per uur: Doe dezelfde test eens met een gloednieuwe T5 en je krijgt ongeveer t zelfde effect: Met 100 tegen t beton vind niet 1 auto leuk
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#6
|
||||
|
||||
dat is toch wel aardig gruwelijk, maar ik meen mij te herinneren dat de t3 doka die ik had ook niet harder als 80-85 reed , nu begrijp ik waarom, hij was voor de veiligheid begrenst
pfffoef ik ben echt ontsnapt aan een ramp mijn ijsbus rijd meestal niet zo snel, gelukkig |
#7
|
||||
|
||||
Af en toe naar de sloop doet ook wonderen..
1 van de dingen die je daar leert: Beter een lantaarnpaal dan een boom (van dezelfde dikte),.. (Mijn polo'kes doen t trouwens ook allemaal op standaard remmetjes)
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik helemaal met je eens. Als je ziet hoe sommige nieuwe auto's eruit zien na een kettingbotsing of roll over dan ga je vanzelf rustiger rijden in je "ouwe" vw. |
#9
|
||||
|
||||
Je raakt er in ieder geval niet zwaar gewond van...
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#10
|
||||
|
||||
tja iedere oude auto heeft dat volgens mij wel, opletten is t enige wat je kunt doen
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
hij is volgens mij daar van die server af en ik kan hem daar niet meer vinden, maar dat kan ook aan me duitse kunsten liggen. vond het wel een leuk filmpje hoe die t3 zich dubbel vouwt, alvast bedankt.
__________________
"There was something about this Bugardi bug and it wasn't that skanky Piranha mounted to the front bumper" More Bugs and Bacardi at>> Bugardi.com |
#12
|
|||
|
|||
kijk ook eens op www.scheurijzer.nl als je daar kijkt onder pagina 18+ ga je ook wel rustiger rijden.
__________________
Golf mk2 gti |
#13
|
||||
|
||||
tering... net een accordion joh
ps: de velg blijft wel mooi heel |
#14
|
||||
|
||||
ga voor de gein eens autocrossen... dan heb je zo in de gaten dat die standaard "kooi" van een auto niks voorsteld. na mijn eerste cross was mijn bestuurdersstoel al 20cm richting versnellingspook "verschoven". was nog wel met een stijgerpijp kooi erin, en met de autocross die ik doe ga je niet echt harder als 70km/u en dat is op de snelle stukken waar je nooit echt klappen vangt.
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#15
|
||||
|
||||
tja stel je vooral niet te veel voor bij de veiligheid van een auto... zou voor veel gasten toch wel eens goed zijn om naar zoiets te gaan kijken denk ik
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|