|
||||
|
||||
Wörthersee 2006 !!!
Nog maar 7 maanden en dan kunnen we weer !!!!!!!!!
Wörthersee 2006 ! heb er nu al zin in !zal binnen kort maar weer eens boeken !!! wie gaan er nog meer ?? Voor degene die de link nog niet weten ! Wörthersee 2006
|
||||
|
||||
Quote:
pff haha!! nog maar 7 maand! |
|
||||
|
||||
ok iets langer eigenlijk maar ja die paar dagen
heb al een slinger gemaakt allemaal rondjes aan elkaar mag er iederedag 1 afscheuren
|
||||
|
||||
ohhh hendrik jan...klaar voor?
|
||||
|
||||
Yep wij zijn ook weer van de partij!! We vertrekken waarschijnlijk op de woensdag of donderdag een week voordat het begint dus zijn er ongeveer 1,5 week!
psst; voor het aantal dagen wat je nog moet wachten, KLIK HIER voor de worthersee teller van vwdepartment |
|
||||
|
||||
wij ook van de partij...Hotel is al geboekt..
wij gaan van 21 t/m 28 mei!!! wel ff tegen die tijd een meet in een kroeg regelen denk!!!!!:-) .. greetz..Vic.. |
|
||||
|
||||
shit heb ik te weinig ringetjes gemaakt ! ga drekt weer knippen en plakker moet r nog 34
|
||||
|
||||
De teller telt af tot de dag van het evenement geloof ik, dus wij hebben nog maar minder dagen te gaan.....
|
|
||||
|
||||
ik ga dit keer denk ik van zondag tot donderdag ! ipv woensdag tot zondag !
|
||||
|
||||
yup wij zijn ook al druk bezig met boeken, word voor mij de 2e keer volgende jaar (dit jaar ook geweest voor het eerste) maar word mega vet nu!!!!!!
25 jaar Wrthrsee!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Precies kan ook al niet meer wachten !
ga volgende week boeken !!
|
||||
|
||||
nog maar 200 dagen verwijderd !!! en nog een paar uur !
|
||||
|
||||
... ik ook als ik van jou mag jappie...
|
|
||||
|
||||
Wij hebben vernomen dat alle hotels WEER vol zitten ,mede door het 25 jubileum zijnj er dit jaar meer mensen,MIVW zal denk ik niet aanwezig zijn,mischien een paar van ons wel maar ons oude hotel was al vol geboekt.
Ik ga volgend jaar naar de USA zie je weer eens wat anders,en kost bijna minder dan een weekje see |
|
||||
|
||||
Gelukkig hebben we afgelopen WSee al gereserveerd en zitten we gelukkig niet in reifnitz zelf
|
||||
|
||||
Quote:
heb alleen zo'n vermoeden dat het dit jaar nog drukker gaat worden als vorig jaar...
|
||||
|
||||
hey wij gaan ook ik zit net effe op de site van worthersee alleen welke kaarten moet ik bestellen?
we gaan met 2 auto's en 4 man...
|
||||
|
||||
Je moet voor elke persoon n zogenaamde 4-TagesCard hebben, en voor de auto n einfahrtsticket (per auto)
|
||||
|
||||
als ik het goed lees in mijn hele goede duits :p moet je eerst een onderkomen geboekt hebben voor je kaarten kan kopen?? of lees ik het geheel vekeerd??
|
||||
|
||||
welke kaarten moet ik bestellen de rode of de gele??
ik zit in Velden am worthersee...