|
||||
|
||||
Verschil achterbank GTI
Weet iemand of er verschil zit tussen een GTI achterbank en een gewone achterbank? (non cabrio)
En dan heb ik het puur over de vorm van het frame/schuim, en dus niet over de bekleding. Ik wil een nieuwe achterbank kopen om opnieuw laten bekleden en wil weten of ik hier ook evt een gewone achterbank voor kan nemen ipv een echte GTI achterbank.
- = MK1 '77 = - - = T3 Club Joker '89 = - - = Polo 6R '10 = - - = A4 B6 '04 = - Last edited by Erik_vw : 28-06-2018 at 11:56. |
|
||||
|
||||
van enig verschil in achterbank van bv een CL met die van een GTI is mij althans niets bekend.
Edit.: op de bekledingsstof na natuurlijk Nogmaal edit.: er zou misschien wel verschil kunnen zijn in die van een 2 deurs met die van een 4 deurs; maar dat weet ik niet zeker...
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 28-06-2018 at 14:22. |
|
||||
|
||||
de vorm van de bank is hetzelfde..niet meer sportstoelachtig ofzo..
en inderdaad die van een 4 deurs is anders ,die heeft afgeronde hoeken op het zitgedeelte om makkelijker te kunnen instappen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja oke dat is wat ik bedoel idd. Het gaat in beide gevallen om een 2 deurs dus een verschil in 2 en 4 deurs doelde ik niet op. Maar ik weet genoeg, bedankt.
|
||||
|
||||
bij de vroege modellen zit het slotje wel anders, om de rug vast te klikken,
|
|
|||
|
|||
Zo ver ik weet kun je ook een niet-gti achterbank gebruiken. Ik zou me meer zorgen maken over de kwaliteit van vervangende gti-bekleding die je wil gebruiken. Kwaliteit is echt slecht. Door te veel UV-licht (zonlicht dus) verkleurt de stof heel erg snel. Paar meetings met flinke zon erbij en je wordt niet blij. Heb ik zelf ook last van gehad namelijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je dan de losse bekleding zoals die te koop is in de diverse webshops op rol?
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt is allemaal rotzooi. Heb bij mijn gti interieur nieuwe stukken inlaten zetten en alles zag er weer als nieuw uit. Nu is de zwarte stof meer grijs dan zwart en de ruitjes stof het zelfde verhaal. Jammer maar ja vind het op dit moment wel even best zo. |
|
||||
|
||||
Oke bedankt voor de tip. Enig idee waar ik wel de GTI stof kan krijgen met goede kwaliteit en dus niet verkleurt?
|
|||
|
|||
Ik heb de stof bij Werk34.de besteld. Tot nu toe (2 jaar) nog geen last van verkleuringen.
|