#1
|
|||
|
|||
Kabelboom herkennen golf 1 gti
Ik wil een kabelboom komen voor me project
Nu vraag ik me af waaraan ik kan herkennen dat ik een GTI kabelboom van een golf 1 met de motor Zijn er kenmerken die ik kan gebruiken daarvoor ? Graag hoor ik het van jullie Last edited by vwfiel : 01-01-2018 at 22:06. |
#2
|
|||
|
|||
De gti-kabelboom heeft als grootste verschil een kabel naar de benzine pomp die de druk levert voor het injectiesysteem. De kabel loopt van het dashboard naar de benzine pomp die ter hoogte van de achteras onder de auto is gemonteerd. Bij een mj '83 gti met de 1.8 motor zal er ook nog wel het nodige kabelwerk zijn voor het MFA (Multi Functioneel Aanduidingspaneel) waar de oa de buitentemperatuur aan kan aflezen.
Ook heeft een gti-kabelboom extra bedrading naar de koudestart-regelaar en de koudestart-injector. Denk dat je zo wel de grootste verschillen hebt. |
#3
|
|||
|
|||
Dank je wel voor uitleg
Aangezien ik niet heel technisch ben snap ik je verhaal Maar hoe kan ik het echt zien (bepaalde stekkers ?) |
#4
|
||||
|
||||
|
#5
|
|||
|
|||
Dank voor je link maar heb een DX van 83
Deze is van een EG tot 79 |
#6
|
|||
|
|||
Is t zelfde.Alleen kabel voor tempsensor[bruine stekker] zal bij een DX misschien iets korter zijn[zit tussen 3e en 4e cilinder ipv tussen de 1e en 2e
Maar als de golf ook van 83 is is de zekeringkast anders en past die van de EG niet 1op1 Last edited by golf mkII 16v : 15-12-2017 at 21:07. |
#7
|
|||
|
|||
Maar de EG heeft en glazen zekeringenkast en een DX heeft een nieuwe zekeringenkast
Neem aan dat dus de aansluitingen ook anders zijn en niet het zelfde is |
#8
|
|||
|
|||
update dit is de kabel
Is deze van een 1:8 DX ? Wie kan me dat vertellen Last edited by vwfiel : 01-01-2018 at 22:06. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan de foto niet zien. Ik heb de kabelboom van mijn DX op dit moment uit de auto, wellicht dat ik deze foto even kan vergelijken met die van mij
__________________
Golf MK 1 1800 GTI 1982 Golf MK IV 2.0 2000 Kever 1300s 1973: sold Opel Manta A 1973 Chevy Bel Air coupé V8 1958 |