#1
|
||||
|
||||
lekker hoor
heb besloten om de caddy niet verkopen en dus verlaagd dikke wielen er weer onder Moet van voor ook nog zakken. Achter nu 245 35 16 op
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#2
|
||||
|
||||
ziet er goed uit! heb je toevallig nog grotere foto's?
edit: never mind... heb ze al gevonden
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#3
|
||||
|
||||
hoe doe je dat?
Kreeg eht niet voor elkaar
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#4
|
||||
|
||||
Komen nog spoorverbreders tussen.
Moet de kasten nog uitrollen. En ik maak er luchtvering onder omdat ik altijd met aanhanger rijd. Die gasten van BSS of zo is dat wat?
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#5
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk de beste keuze in Nederland.
__________________
www.dub05.com |
#6
|
||||
|
||||
ja heb jij er ervaring mee?
Ik totaal niet. Ik heb wel onder de transporter extra luchtvering van MAD werkt ook wel goed. Ik heb de gasten van BSS mailtje gestuurd dus we wachten af.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#7
|
||||
|
||||
Sixpack heeft zijn set ook van BSS, kan niet anders zeggen at t echt goed spul is. Werkt feiloos
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#8
|
||||
|
||||
ok toch wel fijn gevoel dat er meerdere mensen er schik mee hebben.
Ik hoef geen compressor e.d erin. Gewoon 2 luchtbalgen en de vulventiel. Thats it.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#9
|
||||
|
||||
zaterdag even de kassen uitmesten hahaha.
Spoorverbreder ertusse en knallen maar weer. Gelijk even laten zakken van voruh. Toch wel fijn koni schroefset. weliswaar van golf 2 maar past ook. Vraagje??? De homokineten van een caddy zijn die zelfde als op een golf? Mijne begint recht voor slech te worden .
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#10
|
||||
|
||||
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 Last edited by vwbullit : 03-10-2005 at 20:08. |
#11
|
||||
|
||||
Nog ff terugkomend op de ervaring. Van DUB05 hebben Peter, Matthijs en Sixpack BSS en de mannen van MIVW rijden er ook allemaal mee rond. Jolanda heeft ook airride, maar ik durf niet te zeggen of dat BSS is.
Ik ben destijds met Arjan meegeweest om ff een proefrit te maken. Die proefrit was op z'n zachts gezegd indrukwekkend. Ik had niet verwacht dat airride zo'n wegligging zou kunnen hebben. Het is dat ik net een schroefset onder de auto heb, want anders zou het er bij mij ook wel onder komen. Maar dan ook zeker BSS.
__________________
www.dub05.com Last edited by MMgolfnut1 : 03-10-2005 at 21:42. |
#12
|
|||
|
|||
toch de as op de veren? is wel laag dat wel..
|
#13
|
||||
|
||||
ja
toch de as op de veren. Achteras heb ik dezelfde 3 hoek doe bovenop de as ligt onderaan gelast. Zo heb je maximaal draagvermogen. Anders ligt je as op de veren dus een ronde pijp op vlak stuk veer . Dat is nu dus niet meer. Extra steun gemaakt voor de handremkabel. Nu nog de luchtbalg eronder. Of andere schokkers. We wachten af. Ik heb je mail gestuurd sjaak over de kassen. Hoor het wel Gr ben
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
dan sta ik dus ook bij dat rijtje zo meteen. Alleen ik hoef dat hoogte gespeel niet. Puur echtra draagvermogen. Zoals op de transporter ook zit.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#15
|
||||
|
||||
De kleur blijft niet meer wit.
Word elegance green van vw. Dat na de winter. De bus moet bijgewerkt worden. De aanhanger ook in kleur dus de caddy ook.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#16
|
|||
|
|||
Het kan nog breder 225/40/16
Zag deze staan op Alles VW het afgelopen weekeinde
__________________
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there...... |
#17
|
||||
|
||||
euh voor airride moet je Bob (BSS) gewoon eens bellen en info vragen !
Ik heb ook air van Bob onder de bus en is super ! hij antwoord graag al je vragen ! Volgens mij moet je bij een caddy idd de as op de bladveren leggen dan een balg er tussen ! moet vrij makkelijk zijn !
__________________
|
#18
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Hoe hoger het eerste getal hoe breder de band Gilex. In dat geval is de band van vwbullit 2 maten breder.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
Da's snap ik ook maar ik doel meer op de breedte van het totaal. Achter had deze een paar beste spoorverbreders zitten
__________________
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there...... |
#20
|
||||
|
||||
zo had ik mijn vorige set wielen ook.
dat was et 15 nu is het achter et 30 + 2,5 cm as ingekort per kant. Dus het is totaal 15 mm plus 25 mm is 40 mm per kant totaal vergeleken met mijn vorige brocks. Nu de kasten uitrollen en dan spoorverbreder van minimaal 10 mm ertussen. EN nu ik nog 245 er op heb liggen is de rand nog duidelijk zichtbaar, terwijlk ik op de vorige 9j 215 45 had liggen. raar maar waar. Maar ben er tevreden mee.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |