#1
|
|||
|
|||
Interesse peiling verslag ABS Golf 1 (cabrio)
Hallo,
zijn er mensen geinterreseerd in het ombouwen naar een abs systeem in een golf 1 ? ik ga dit binnenkort weer maken voor mijn golf 1 16vt compressor project. heb dit al eens eerder gedaan bij mijn golf 1 cabrio dus als er mensen zijn die dit nuttig vinden kan ik hier ter zijner tijd een verslag van maken. ik hoor het wel |
#2
|
||||
|
||||
Of ik het ooit zelf zou gaan doen weet ik niet, maar interessant vind ik het zeker
__________________
Golf MK1 |
#3
|
||||
|
||||
Ja graag!
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#4
|
|||
|
|||
Ja, interessant. Heb al vaker met de gedachten rondgelopen dit te proberen!
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#5
|
|||
|
|||
Ja
Ik verneem graag je ervaring want ben toe aan 'lijfsbehoud' van gerestaureerde Mk1
__________________
Das Original. |
#6
|
|||
|
|||
Ik loop met dezelfde gedachte rond, dus graag
__________________
Vorige: VW Vento 1.9td gl '92 Ford Focus mk2 1.6tdci '05 VW Golf mk1 1.1 rabbit '83 Ford Transit mk7 2.2tdci '07 Huidige: Iveco Daily 3.0 '10 VW Golf mk1 1.6d '82 VW Golf mk1 1.6d gl '80 |
#7
|
||||
|
||||
niet aan beginnen..auto is veelste licht.
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#9
|
||||
|
||||
nee juist niet ,een auto met een massa van 16-1700 kg heeft veel meer remweg nodig om tot stilstand te komen..
net zoals bijvoorbeeld 100pk genoeg is om een auto van 800 kg v;ot te doen versnellen je hebt aan een goed setje remmen op een Golf 1 al genoeg om veilig te stoppen ik heb in het verleden wel eens gesproken met een paar duitsers die het hadden. die vertelden me toen dat in combinatie met 256mm op de vooras en schijven achter,je echt met 180 km/h bovenop het pedaal moet gaan staan om het enigszins te laten ingrijpen en dan enkel nog in de laatste 30-40 meter ofzo.. en dan ligt het nog aan het onderstel en banden natuurlijk gladde banden en nat wegdek?..misschien dan wel..maar goed ,,check yo head dan hee.. |