|
|||
|
|||
Snelheidssignaal golf 1 20vt
Hallo,
is er iemand die mij advies kan geven over een snelheidssignaal voor mijn 20vt computer in een golf 1. ik heb namelijk een aeb motor van 1998 van een passat en een g60 versnellingsbak erin zitten. ik heb een originele golf 1 klok erin zitten. het snelheidssignaal van de klok komt vanaf de bak met een mechanische kabel en de teller is hierop aangepast. alleen nu wil ik ook nog een signaal in mijn motor computer hebben wie kan mij hier een oplossing voor geven. heb al een inductieve sensor op de aandrijfas geprobeerd maar zonder resultaat. graag hoor ik jullie reactie Groeten Roel |
|
|||
|
|||
Sensor van een ford ka of mondeo er bij tusse zetten. Waar wil je dat voor cruise?
|
|||
|
|||
nee, niet voor de cruise , computer geeft nu elke keer foutmelding daar op aan.
de motor werkt er niet minder om maar is puur principe kwestie. heb je dan ook een onderdeelnummer ? en is dit dan de juiste aantal pulsen dan wat ie moet krijgen ? groeten Roel |