|
|||
|
|||
(Nieuw)Golf 2
Hallo ik ben Yoeri,uit Limburg(Maastricht)25 jaar oud,overdag schilder als beroep,en in de vrije tijd bezig met sporten en mijn auto!
Hierbij 1 foto hoe mijn golf er momenteel bij staat |
|
||||
|
||||
Welkom, leuke golf!
|
|
|||
|
|||
Welkom.. zeer nette 2 met zeer mooie kleur!
|
||||
|
||||
Leuke auto, nog plannen verder ermee?
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
||||
|
||||
Welkom Yoeri op volksforum
|
|
||||
|
||||
welkom!
en nette golf 2 heb je daar. ik ben vroeger in dezelfde auto in dezelfde kleur begonnen toen ik net mn rijbewijs had. die van mij was van bj. 1985 |
|
||||
|
||||
Strak ding!
|
|||
|
|||
Dankje,allemaal ben ook superblij met deze kleur hiervoor had ik een zilveren maar deze vind ik toch wel stukke beter.
Plannen heb ik zeker nog maar met de tijd,vandaag toevallig mijn rse,op gekomen en schroefset ietjes omlaag en foto's volgen heb alleen foto's van in het donker. Moet ook nog ff oefenen met de foto's uploaden! |
|
|||
|
|||
Quote:
Nog 1 fototje gekregen van mijn broertje(rode golf)! Last edited by Golfll1988 : 03-10-2017 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit Welkom hier
|
|||
|
|||
Prachtig! Goed kleurtje! Die wielen op de eerste foto staan ook top.
|