|
||||
|
||||
Mijn Derby LS 1977 projectje
ja sommige weten het al sommige niet, maar heb sinds gisteren een VW Derby LS uit '77.
heeft wel wat werk nodig, maar daar heb ik hem ook voor gekocht, maar ziet er opzich prima uit!!!!! fotos volgen snel en ook meer info natuurlijk, maar moest dit ff snel kwijt aan jullie
|
||||
|
||||
nice, ben benieuwd
|
||||
|
||||
me too! zag gisteren nog eentje rijden... erg mooi
|
||||
|
||||
cool...
veel plezier ermee...
|
|||
|
|||
zo, supernet ding joh!!! ik zeg: niks meer aan doen, alleen dikke wielen en verlagen!!! (heb fotos al mogen zien!)
|
|
||||
|
||||
altijd wel mooi een derby
foto´s !!!
|
||||
|
||||
zuinig op zijn... gewoon lekker retro houden!! alleen verlagen!!
|
|
||||
|
||||
kom op met die foto's!
|
||||
|
||||
Quote:
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
kom op nou waar blijven die foto's
|
||||
|
||||
jajaja was al druk bezig , gisteren geen tijd maar zal en moest deze thread maken
maar hier zijn ze dan.....................
|
||||
|
||||
nice! niet te veel aan doen idd! droppen, wielen en klaar!
|
||||
|
||||
Welke punten ga je aanpakken, kortom wat is er slecht (vooral het niet zichtbare)
|
|
||||
|
||||
KIJK !! Beste VW kleur ever !! Manilagrün.
Mijn passat heeft dezelfde kleur, ook interieur is bruin
|
||||
|
||||
okeej daar gaat ie dan:
zoals jullie zien is de auto een Belg dus moet nog een keer ingevoerd worden. voor dat ik dat ga doen moet er wel (in mijn ogen) het 1 en ander gebeuren. ik zal ff een lijstje maken wat er moet gebeuren of wat er eventueel in de planning staat. minpuntjes: - dorpels links en rechts hebben een gaatje waareen pink in kan (moet dus gelast worden) - hier en daar wat lichte roest vorming op de carosserie, niks rots ofzo wat ik tot zover heb kunnen ontdekken - rechter onderhoek van de voorruit heeft een rotte plek (komt onder de rubber uit), moet dus ook gelast worde - linker voorscherm heeft wat plekken onder de kap (waar de boutjes zitten dus), wil ik een ander scherm voor plaatsen. - bijrijders deur heeft een deukje (zie foto) maar heb hiervoor een goeie deur voor in de plaats klaarstaan - achterklep heeft een deukje (heb een goede al staan) - motor loopt niet goed, start wel maar zakt in toeren en slaat dan af, hier word aan gewerkt en zal niks ernstigs zijn. - hemel moet een goede schoonmaakbeurd hebben !!!!!!!! - de stenenvanger voor heeft het zwaar te verduren gehad (rot) moet dus nieuwe ingelast worde voor de rest wel prima auto om iets leuks van te maken. heb bij de aankoop 2 deuren (links en rechts), een goede achterklep en een setje bumpers (chrome) extra. hiermee ben ik een heel eind op de goede weg. ga eerst het blok lopend maken en het technische deel in orde maken, dan ff kijke voor een kenteken. heb gisteren het dashboard eruit gehaald om te kijken wat daaronder zit, maar kabelboom (voor zover het een boom is ) is perfect in orde (lijkt nieuw) en het plaatwerk ook, dus dat is al prima. vanaf hier ga ik verder, en zie waar het schip strand, heb hem net 2 dagen heh dus is nog vers allemaal hij blijft helemaal origineel iig!!!!!!!!!! alleen dus lassen de carosserie, en laten spuiten in dezelfde kleur en weer ori maken, interieur netjes maken en rijden maar. geen poespas dus!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
gaaaaf!
gaaf kleurtje , lekker old skoool
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
mooi kleurtje, mooi interieur, mooie wagen
enkel een wieltje en verlagen
|
||||
|
||||
he kerel, cool man, toch 1 kunnen vinden voor een prijs die je aanstond?
mooi ding! maar geen CLS...... heb je er misschien aan die extra deuren en achterklep ook een setje klinken en sloten bij???? dan zou je mij daar weer heeeeel blij mee kunnen maken..
|
||||
|
||||
gaaf bakkie! houden zo, op de genoemde puntjes na dan
zag er trouwens nog net zo een rijden in steenbergen zaterdag, reed er achter, zag er ook best netjes uit alleen zwart plekje naast de uitlaat voor zover ik kon zien zo snel
|
||||
|
||||
om het projectje levend te houden hier weer een update . heb nu de carb. eraf en de benzinepomp, worden gereinigd etc en opnieuw afgesteld. er word aan gewerkt :p