|
|||
|
|||
Ad's Corrado G60 projectje
Ik zal me even voortstellen. Ik ben Ardjan van Wijk en kom uit Noord-Brabant, het afgelopen jaar heb ik een Corrado G60 naar mijn eigen smaak opgebouwd. Ik zal het een en ander verduidelijken met wat fotos:
Het onderstel, gepoedercoat en van powerflex voorzien (KW var.2 schroefset ligt al klaar voor na het spuiten ) Tevens alle slijtagedelen vernieuwd, zoals kogels, lagers schijven enz: Zo stond hij erbij voor hij naar de spuiter ging: Terug van de spuiter: Onder de motorkap: Klaar voor de apk en taxatie: Omlaag voor de eerste meeting: Van de winter zal er nog het een en ander veranderen maar geen schokkende dingen. Morgen eerst eens op de rollenbank om te kijken of de veranderingen aan de motor efect hebben gehad! |
|
||||
|
||||
foto's,zie nix !!(welkom)
|
||||
|
||||
Ziet er stoer uit joh,zeker met die Parabool wielen.........wat hem echt af zou maken............een bolle (vr6) motorkap....
|
|
||||
|
||||
Hey Ardjan,
Ik heb je auto al eerder gezien. In ons gastenboek Nice ride!
|
||||
|
||||
Blinkt van boven en onderen
|
||||
|
||||
Nette Corrado, weinig tupperware en dat zie je niet veel ! Complimenten.
Quote:
Wielen zeker ok, motorkap ook want iedereen rijd haast met een VR6 kap... dus hier zie ik onderscheid en daar houd ik wel van.
|
||||
|
||||
velgen maken echt een auto man.
soms zie ik wel is een corrado en dan denk ik tjah vind hem eigenlijk helemaal zo mooi niet met die rare ronding maar nu je deze corrado ziet denk je toch kunnen ze onwijs stoer zijn. verder complimenten voor het opknap project |
|
|||
|
|||
Thnx mannen, ik heb het ook niet zo op een vr6 motorkap. Die sluit in mijn ogen niet mooi aan op de grille, lijkt net of hij in het midden open staat dan. En ik vind deze al bol genoeg vanuit de auto gezien.
Ik heb verder geprobeerd om hem zo clean mogelijk te maken, met wat extra's/verbeteringen zoals de a6-grepen. Wat betreft het cleanen is de achterbumper strak gemaakt, ruitenwisser achter verwijderd, plaat zonder slot tussen a.lichten, ruitensproeiers uit de motorkap en alle tekens rondom dichtgelast/verwijderd. Aan de buitenkant zal er niet veel meer veranderen, aan het interieur en onder de motorkap wil ik volgend jaar nog wat doen! |
|
|||
|
|||
@mmgolf1nut: Ik was een paar weken geleden met rob, walter en danny mee gegaan naar de lvac meeting in genk. Is me goed bevallen dus denk dat ik volgend jaar nog wel een paar keer mee ga met de dub05 gasten. Misschien kom ik je dan wel een keer tegen.
|
|
||||
|
||||
Vast en zeker. Ik heb dit jaar maar 1 meeting gepakt, omdat m'n auto nog niet klaar was, maar volgend jaar is ie zeker klaar, dus dat komt helemaal goed
Groeten, Marnix.
|
||||
|
||||
Als je je banden nog even zwart maakt krijgt deze C echt een dikke 10!
|
|
||||
|
||||
super strakke auto! super mooi door simpel te blijven!!
|
|
||||
|
||||
nette corrado
welkom :biggrin:
|
||||
|
||||
Gewoon een hele mooie auto. Net werk
|
|||
|
|||
Bedankt jongens! Alleen het resultaat op de rollenbank gisteren viel een beetje tegen . 155pk op de wielen terwijl ik ongeveer 190 aan de krukas zou moeten hebben. Hij liep verder wel helemaal goed en is goed afgesteld. Alleen nu het probleem nog zien te vinden, waarschijnlijk een lekkage of de g-lader is niet goed meer. Leverde wel een leuke foto op:
|
|
||||
|
||||
Erg mooie auto .. nu nog wat extra pk`s
|
|
||||
|
||||
155 aan de wielen en 190 op de krukas klopt wel ongeveer 18% verlies op de aandrijflijn is redelijk normaal...
|
|||
|
|||
Bij dynojet in Goes rekenen ze ongeveer met 10 a 15% verlies, dus dan ben ik er nog niet. En mijn broer met zijn golf G60 heeft alleen een chip en 72mm poelie (ik chip 72mm poelie en nokkenas) en had 165pk aan de wielen!
|
|
||||
|
||||
He Ardjan, ziet er goed uit. en met die mooie winterwielen moet het helemaal goedkomen
grtz maarten |
|
||||
|
||||
Quote:
en een intercooler die 10x zo groot is