|
|||
|
|||
Opvoer pomp aansluiten
Wie kan mij verder helpen met het aansluiten van een cabrio opvoerpomp in een golf1,voorheen met een 1500 jb motor er in.
Maar komt een 2l golf3 gti 2emotor in. Opvoerpomp heeft 3 aansluitingen er op zitten Mvg Dennis |
|
||||
|
||||
Gokje: Massa, tankvlotter en pomp+. Meet eens met een multimeter op weerstand. Als het goed is hangt 1 van de pinnen aan het metaal, dat is dan een zeer lage weerstand. Dat is de massa. De pomp zelf zal ook een lage weerstand hebben ten opzichte van de massa, maar toch enkele ohms. De tankvlotter zal je ten opzichte van de massa zien variëren in weerstand als je hem verstelt.
Je kunt de pomp het beste parallel aan de drukpomp aansluiten van de Golf3 motor denk ik.
|
|||
|
|||
Link massa midden plus pomp rechts tankmeter
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
Dank je wel voor de info. Dus als ik het goed lees kan ik de 2 kabels die er nu al liggen gebruiken en er een + heen brengen naar de pomp. |
|
||||
|
||||
Quote:
De voeding van de hoofdpomp gebruiken. De opvoerpomp staat daar parallel overheen. G6 en G23 op de tekening.
|
|||
|
|||
Quote:
Zo heb ik het gedaan werkt prima
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat de geschakelde+ vanaf de brandstofpomprelais |