|
|||
|
|||
ronnieg60
Volgens mij had ik me nog niet voorgesteld.. Ik ben dus Ronnie met een groot hart voor g60 motoren. Heb me een paar jaar geleden al aangemeld hier om weer eens aan het vw virus te snuiven. Heb 17 jaar geleden bij een vw/audi dealer gewerkt als monteur en had destijds ook een golf 2 16v met g60 motor. Later nog een type 1 gti gehad, corrado g60, 3 golfjes g60, type 2 16v edition one, golf 2 gtd en een type 3 tdi gt.
Sinds kort weer in de weer met auto's (handeltje) en een paar weken terug een origineel nl (met logische nap) corrado 16v gescoord met wokmelding die ik nu klaar ga maken. Was voor handel bedoeld maar ik denk dat ie voorlopig toch gaat blijven.. . Heb pas ook een mooie schuur met brug en gereedschap overgenomen dus kan lekker aan de gang. Huur het samen met een jongen die een mooie '84er gti gaat opknappen. De corrado moet best wat aan gebeuren; Uitlaat origineel maken, verlagingsset vervangen door iets wat wel veert, tellernaalden, hoedenplank mist, dakje is stuk, subframe vervangen ivm afgebroken bout, dynamo en brandstofpomp maken herrie, ashoezen.. etc. Auto is wel hard. Verder nog wat originele lampen erin zetten en wat kleine dingetjes in het interieur zoals speakers, kapjes etc. Voor degenen die denken: hé, een corrado met wokmelding..? Yep de rode in zeeland die op marktplaats stond : Last edited by ronnieg60 : 06-10-2016 at 13:51. |
|
|||
|
|||
wat is dat eigenlijk een wok melding,
sorry ben van belgie mvg |
|
|||
|
|||
Wacht Op Kenteken, in beslag genomen papieren van de auto.
|
|||
|
|||
Auto mag idd de weg niet meer op. Is wachten op keuring, papieren en alles heb ik gewoon op naam. Meneer agent had dat even geregeld voor de oude eigenaar ivm groep a uitlaatje.. Dus moet nu herkeuring krijgen bij de rdw met originele uitlaat.
|
|
|||
|
|||
Had ondertussen een setje 17'' tsw hockenheim R gescoord om op te knappen. Auto knapt er gelijk van op vind ik.
Verder al druk aan slag gegaan met demonteren van onderdelen voor de verkoop Inlaat en kleppendeksel gaan ook weer de originele kleur krijgen waarschijnlijk Last edited by ronnieg60 : 06-10-2016 at 13:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt helemaal goed met de Corrado
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey kerel! Doe me best . Golfje gaan we ook fixen! |