#1
|
|||
|
|||
8v g60 golf 1
Ik ben bezig met de inbouw van een 8v g60 motor in een golf 1.
Kabelboom is op maat gemaakt op basis van het basis schema en draait op digifant I als ik me niet vergis. ''Draaien'' is natuurlijk een groot woord. View My Video In mijn ogen draait dit blok maar op 1 cillinder. De wagen valt dus ook stil vanaf ik de koppeling loslaat. Ik kan zelf volgen tot het mechanisch gedeelte en de bekabeling, maar op vlak van het motorblok zelf is mijn kennis beperkt. Zijn er mensen in Oost-Vlaanderen (regio Waasland) gekend die goed vertrouwd zijn met een g60 motor? Ik wil door deze persoon de motor en de aansluitingen eens laten nakijken, alvorens het blok eventueel open moet. Alvast bedankt om even mee te denken. |
#2
|
||||
|
||||
ik ken iemand uit Nevele die je 100% kan vertrouwen!
meer info via pb |
#3
|
||||
|
||||
Een 4cilinder die op 1 cilinder draait dan zal hij zowiezo niet draaien ... Op 3 cilinders dat kan wel
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Het blok schudt behoorlijk in het stationair draaien en valt gewoon uit als ik de koppeling laat komen om te vertrekken. Ik kan miss best eerste even de ontstekking en de injectoren laten nakijken alvorens dieper te graven. |
#5
|
||||
|
||||
daar hoor je normaal ook te beginnen.Een g60 goed afstellen zijn er maar weinig die dat echt kunnen
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je overal ontsteking ? Overal compressie ? Overal benzine? ... Dit zijn de 3belangrijkste dingen die eerst moeten gecontroleerd worden
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |