|
||||
|
||||
tips bevestigen GTI sticker kofferklep
Allen,
heb van het weekend voor het eerst de GTI sticker op de kofferklep proberen te plakken, maar dit ging niet helemaal 100%. Er bleven wat luchtbelletjes zichtbaar ondanks dat ik toch (vond ik zelf) ze goed had uitgewreven met een pinpas. Na afloop niet tevreden met eindresultaat en sticker weer verwijderd. Het omföhnen van de hoeken ging overigens super. Hebben jullie tips hoe ik het beste de sticker luchtbel vrij kan bevestigen? De sticker komt van vw classic parts en wordt bevestigd op nieuw gespoten klep en voor aanvang plakken heb ik het gehele oppervlak afgenomen en ontvet met wasbenzine. Iemand tips, ik hoor ze graag
|
|||
|
|||
Met demiwater en een paar druppels zeep in planten spuit, desticker insprayen en op het schone oppervlak plakken. Dan rustig de eventuele luchtbellen naar buiten wrijven. Zeepoplossing droogt vanzelf op en je hebt iets meer tijd om alles goed op zijn plek te krijgen. Gedult is een schone zaak in dit.
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm dus je bedoelt dat je het plakgedeelte van de sticker kan insprayen?! Dat wist ik niet, doet dat niets af aan de uiteindelijke plakkracht/sterkte van de sticker? Dat spul plakt inderdaad als een idioot, en luchtbellen zijn er bijna niet uit te krijgen op die manier. Alvast bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen! Alleen nu weer ff wachten op een nieuwe sticker
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha