|
||||
|
||||
Kapotte Phaeton: De W12 is vast gelopen
Hoi,
Net m'n nieuwe Phaeton opgehaald, rijd lekker man! Ff de buren de auto showen, kappie open.. Jaha.. das nog eens een blok: een W12.. Sta ik daar z'n beetje te bla die bla met m'n buurman, slaat de motor af, en begint ie te stinken.. Zal wel,. starten, nix: startmotor krijgt m niet rond. Ik vw bellen,. slepen ze m af. Blijkt de motor vast gelopen. Door de open motorkap was de koeling van het blok niet meer optimaal (ventilatoren trekken niet alleen lucht door de radiateur, maar blazen ook nog langs het blok ofzo.. Fijn, komt nu een ander blok in, maar ik vraag me af of het vaker voor komt? iemand van hier er ook last van gehad? Wel goed om te weten: heb nu nog volle 100% garantie (en nog maar 60 % vertrouwen in de auto), maar over 2 jaar, wat dan?
|
|
||||
|
||||
Oh, shit kerel. Ik had niet verwacht, dat er nog iemand anders zou zijn met zo'n auto. Deze ervaring heb ik dus ook gehad. Is echt niet fijn. Had ik dit geweten had ik je even gewaarschuwd.
|
|
||||
|
||||
Das wel verneukt jah, maar da lijkt me dan nie egt handig gemaakt. Dat ie vastloopt als je je motorkap open maakt¿
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad met 3 van mijn 5 pheatons. Geeft ze karakter he
(zestienkleppen die denkt dat sjampoo niet zo tegen z'n buurman moet patsen)
|
||||
|
||||
Hopelijk hebben ze dat zelfde systeem niet in de Touareg gedaan, krijg er morgen 2....
|
||||
|
||||
das wel erg snel, slecht voor de reputatie en kut voor degene die het overkomt natuurlijk. suc6 er mee
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hallo, ben een nederlander.... die lezen geen handleidingen
|
||||
|
||||
:shock: das wel k*t ja, net een nieuwe auto, en nu het blok al naar de maan
|
|
||||
|
||||
sterkte sjempoe.... ik weet nog wel zown blok te liggen... 1500 km. is dus net ingereden...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Iemand al eens een W12 ingebouwd in een Golf 1?
|
||||
|
||||
Kan ook een belangrijke rede zijn jah :S
|
||||
|
||||
Quote:
nee, maar al wel eens in een golf 2 |
|
|||
|
|||
ik heb der over 3 maand ene in een polo gezwierd..... en heb een aandrijfas van de BMW genomen, dus heb nu 400 pk op de achterwielen (zonder ESP en al dienen brol natuurlijk)
|
|
||||
|
||||
Ik ben er achter gekomen dat vocht niet goed smaen gaat met de electrische verstelbare achterbank. Terwijl ik juist dacht dat dat leer er was om makkelijk schoon te maken.
|
||||
|
||||
Quote:
Dus tis beter omdat niet met de hogedruk reiniger te doen....
|
||||
|
||||
idd.. geen hogedruk meer.
Vind m ook zo rot in sturen in die krappe hokjes bij de afwerk plek. Meer mensen die daar last van hebben?
|
||||
|
||||
Heb jij nog geluk dat het een W12 is, ik heb al de 4e W16 uit een Bugatti in m'n Golf zitten die niet goed loopt. En elke keer zegt de dealer dat dat onderdeel niet onder de garantie valt... :?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je ff de parkeerhulp inschakelen werkt perfect, althans bij mij