|
||||
|
||||
Golf 3 16v GTI in onderdelen
Hallo beste forumleden.
Eind deze week gaat mijn 5-deurs Mk3 16v GTI koets naar de sloop dus als iemand nog iets specifieks zoekt hoor ik het graag. De exterieur kleur van de auto is LC5P Dusty-mauve pearl en ik heb nog genoeg onderdelen liggen dus roep en bied maar. Wel is de motor, kabelboom, versnellingsbak, subframe, schakelmechaniek en achteras al in gebruik. Ik heb o.a. in de aanbieding: 5-deurs Golf GTI carrosserie (bodem roest) Portieren 4x incl. zijruiten en mechaniek en evt deurpanelen Motorkap GTI voor- en achterbumper incl stootbalken GTI sierlijsten set incl wielkastlijsten en dorpellijsten GTI/VR6 achterspoiler Voorfront GTI/VR6 fusees met remmerij (5x100) 15"x6 5x100 Speedline velgen Voorruit met zonneband Zijruiten met met handbediend mechaniek Achterruit geschikt voor GTI/VR6 spoiler Dashboard compleet met schakelaars en evt airbag GTI stuur (non-airbag) Zwart/paars stoffen GTI interieur Zwarte deurpanelen A, B en C stijl kappen en dorpellijsten Zwart vloertapijt Vacuum regel systeem voor CV incl. leidingen en bedrading. Reactie mag ook via PB of Mail. lassesneldes@kpnmail.nl Ik hoor graag wat u zoekt en bied. Met vriendelijke groet, Lasse Snelders Als u misschien nog Mk2 onderdelen zoekt kunt u ook contact opnemen.
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE |