|
||||
|
||||
PLS,Middenconsole golf 1,voorlip mk1 gti,grA middendemper mk2
Verschillende golf 1/2 spullen:
Spucknabe stuur (pre 80 GTI) verkocht PLS stuur, echt leer, hoogglans gepolijst, zeldzaam stuur.. 150,- (zonder naaf) evt naaf voor golf 1/2 kleine spie 25,- , grote spie golf 2 35,- Middenconsole golf 1 50,- Voorspoiler mk1 gti pasgemaakt voor mk2 met dunne bumpers, 25,- Gr A Middendemper golf mk2 1.8, letterlijk 1 week gemonteerd geweest, 65,- meer info? stuur ff een mailtje of bel: 06 42636396 Grz Niels
Mijn garage: Last edited by customcabrio : 19-09-2005 at 09:33. Reason: Spucknabe sold, vorlip mk1 gti pas voor mk2 added |
|
||||
|
||||
Je heb PM
|
|
||||
|
||||
Spucknabe is onderweg!
|
||||
|
||||
En ook hier maar eens een schop!
|
||||
|
||||
Wie helpt me een stap dichter bij een luchtkoeler...
|
||||
|
||||
Ben al wezen kijken bij een paar kevers.... Wie helpt me verder
|
||||
|
||||
ikke wel hoorrr,. heb nog een leuk mexicaantje staan voor je :biggrin:
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
ben stiekum een beetje verliefd op een 03....
|
||||
|
||||
WAT??? ga je mond wassen met water en zeep, haha
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Spucknabe is binnen . Bedankt .Zie er beter uit dan op de foto
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi zo! Hij was ook wat stoffig..
|
||||
|
||||
Quote:
Mexicano met sate? Nee man, mooi spul gekocht jij, ff schroeven en een dikke duitse 72-er erbij! Mexicano's zijn ook voor de consumptie, niet om te bewaren