#1
|
|||
|
|||
verlagen variant en afdoppen egr sdi
|
#2
|
|||
|
|||
niemand ?
|
#3
|
||||
|
||||
Qua verlaging is de keuze reuze. Het maar net wat je er aan wilt uitgeven:
https://www.stroevemotorsport.nl/Ve...en/VW/Golf_III/ En de EGR afdoppen weet ik zo niet of dat moeilijk is. Zit er EGR op een SDI? Zo ja, dan ff een verbinding tussen in- en uitlaat zoeken waar een klepje tussen zit...dat is dan de EGR. De metalen leiding hiertussen kan je demonteren en beide flenzen afdoppen -> klaar.
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
|||
|
|||
|
#5
|
||||
|
||||
ff een plaatje voor je opgezocht:
Je kan de EGR leiding dus loshalen en er een blinde pakking tussen maken en dan weer vastdraaien. Of je haalt de leiding er tussenweg en dan afblinden met 2 plaatjes.
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#6
|
||||
|
||||
Als je dat doet, moet je de kat even legen ook, dan krijg je sneller reagerende diesel. Maar verwacht bij sdi geen tdi vreter, blijven rustigere motors, die kei sterk zijn.
__________________
Perfectie is een emotie. |
#7
|
|||
|
|||
Voor een verlaging van een cm of 4 zou ik een vaste verlaging nemen van ta technix. Gewoon even op ebay in duitsland bestellen daar zijn ze goedkoop.
|
#8
|
||||
|
||||
Voor een goedkoop maar toch degelijk setje absoluut die van TA Technix nemen, rijd er nu zelf zo goed als een jaar op en ben er zeer tevreden mee!
Hij is achter precies hoog genoeg om nog enigszins normaal te kunnen rijden en voor kan ook prima ingesteld worden zodat hij niet debiel laag ligt (wat overigens ook mogelijk is want zo rijd ik er mee) |