|
|||
|
|||
mk2 10millionen
Hooi
k heb nu een golf mk2 10millionen editie (hoe je t ookschrijft) met een een 1.6 carburateur moter alles is origineel maarhij is me te stil... iemand tips voor eindempers voor een mooi geluid? |
|
||||
|
||||
In geval van een compleet ander uitlaat systeem zou ik Supersprint, Powersprint (eigenlijk hetzelfde) of een simons uitlaatsysteem monteren.
Houd er wel rekening mee dat dit misschien wel net zoveel kost als de aanschaf van het golfje. Je kunt er eventueel ook alleen een andere einddemper onderzetten maar ik denk dat je dan niet het resultaat krijgt wat je graag wilt.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Kheb nog een simons eind demper van mn golf mk 1 gaf ook mooi geluid die eerst teste
|
|
|||
|
|||
Remus of sebring einddemper geeft ook lekker geluid.
|
|
||||
|
||||
Je kan er ook een 'soundpipe' tussen zetten, vervanging van je midden demper. Wordt het ook al een sportiever geluid.
|
|||
|
|||
Okee moet wel dikke pijp achter hebbe deze is te klein haha
|
||||
|
||||
luchtfilterdoos en dergelijke eraf gooien en open luchtfilter erop. krijg je motorgeluid ipv uitlaat geluid.
je auto blijft muisstil zolang je normaal rijd, maar eens je volgas gaat, hoor je de boel. in tegenstelling tot een open uitlaat die ook een hoop kabaal maakt als je langzaam rijd. haal de doos er maar eens volledig af en ga rijd eens de straat door (niet te lang rijden zo, zonder luchtfilter), maar datzelfde geluid krijg je ook met een k&n kit of dergelijke
|
|||
|
|||
Aaah okee maar k vind een continu geluid toch mooier haha
|
||||
|
||||
Ik heb ook een golf 2 1.6 met daaronder een uitlaatsysteem zonder katalysator en met middendemper vervanger plus een originele einddemper (wel met een sierstukje) en dat klinkt ook goed vind ik, hier een filmpje van mijn golf en het geluid: https://www.youtube.com/watch?v=9ucX5jj0SZc
|
|
|||
|
|||
Nice maar komt een dikke remus op
|
||||
|
||||
Dat meen je toch niet?
|
||||
|
||||
Quote:
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Hahaha 'een dikke remus'. Vroegah in de jaren 90 was dat inderdaad dik, persoonlijk vind ik een Remus uitlaat niet meer kunnen. Vaak is de styling ook niet passend bij de oude look van een golf 2.
|
||||
|
||||
Please, laat de auto zoals hij is. Iig qua looks, je wilt wat anders aan je auto maar dit is het niet, geloof me.
Schroefsetje en een leuke set wielen, standard recept en wél kans van slagen qua verbetering Middemper vervangertje kan leuk zijn. Snerpt een beetje. Daar achter zou je wel eventueel een andere demper, met oem look eindpijpje kunnen monteren. Maar op een 1.6 ?... why
|
|||
|
|||
schroefset sit dr onder en komen straks ronal turbo velgen onder, maar kwa uitlaat standaart kleine pijpjes vind ik niks, grote utlaat vind ik mooi dit is een remus met 2pijpen die op t einde beetje omhoog gaan, op mn golf 1 zit een dikke simons demper voorde rest niks ziet er geweldig uit maar opde snelweg werd je doof
83' golf MK1 crashed.. :'( 89' golf MK2 10M. Edition Sold 87' scirocco GTX Daily but under construction 91' Jetta MK2 Last edited by nebeltje : 14-01-2016 at 12:25. |
|
||||
|
||||
Altijd zo zonde he, die blehrpijpen. Maar het is jouw auto, doe ermee waar jij warm van wordt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En jij verwacht een ander resultaat met die remus? Met een supersprint uitlaat word het heel moeilijk om de auto stil te krijgen.. Maar met een simons demper is dat goed te doen. Je moet er wel 2 tussen hebben want een rechte pijp met 1 demper is niet te doen dat weet ik uit ervaring. Je moet uiteraard doen wat je zelf wilt, iedereen probeert je alleen maar te adviseren om er geen remus onder te doen. Teminste... het mag maar dan moet je niet boos worden als je voor sjonnie aangezien word daarbij is de combi van ronal turbo's en een remus ook niet passend aangezien ronals oldscool zijn en een remus einddemper gewoon.. Tja nooit echt mooi is geweest.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mwaa vind k te klein, mijn smaak is gewoon mooi groot uitlaatje dr onder en als mense me als sjonnie gaan aanzien doen ze dat maar intreseert mij vrij weinig
|
|||
|
|||
Tips waar k open luchtfilter kan halen? Remus hangt maar is nog steeds stil als eerst nu reed k ff straat op en neer sonder filter en klinkt wel geinig
de tussen demper en cat, gaan dr later onder weg