|
||||
|
||||
Post hier dikke T6 foto's!
Volgens mij bestond deze nog niet.
Vandaag bij Autohaas Apeldoorn deze demo gespot, net binnen. In de kleur Acapulco blauw. Stukje verlaagd en dikke 20 inch ABT wielen eronder. Super combi wat mij betreft, verkoper vertelde dat ze hem wellicht nog van GTE bekleding gaan voorzien.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Cool die blauwe T6 heeft een beetje een Bluestar T3 kleur.
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Heel knap, Mario!
Wat voor velgen zijn dat? |
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||
T4 onderdelen nodig ? contacteer me Current cars : VW Amarok Highline 4Motion VW T4 2.5 TDI California Generation 151PK VW T4 2.5TDI werkpaard VW T4's : Breaking for parts VW T3 doka Syncro- offroad editie VW T2 early bay '69 |
|
|||
|
|||