|
||||
|
||||
TR Motoring shifter
zoals de topic titel verteld
TR Motoring shifters.. zijn er mensen bekend met deze torens? de prijs lijkt mij zo op het eerste oog netjes, ik heb nog geen verdere info opgevraagd oid puur opzoek naar mensen met misschien ervaringen hier van zoek eventueel een goedkoper alternatief als de CAE.. ik heb vernomen dat Stroeve ook bezig is met een nieuw exemplaar en wil dus eens kijken naar de mogelijkheden Marktplaats link shifter Facebook page
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hier staat wat
Stroeve is er mee bezig, Hier zie je er iets van. Hehe, met zoveel vraag naar die shifters wil ik ook wel eens eentje tekenen... Hoe ik denk dat het moet dan
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-12-2015 at 10:34. |
|
||||
|
||||
dat van Stroeve ziet er veel belovend uit! persoonlijk vind ik die shifter(s) er minstens zo goed uitzien als die van CAE (eigenlijk wel iets strakker nog ). ik zou daarom even wachten tot Stoeve het zover heeft! (doe ik zelf ook )
|
||||
|
||||
Ze groeien aan de waterkant in het gras zie ik :o
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
De nieuwe shifter van stroeve, word kleiner en smaller en meer naar eigen wens op maat gemaakt
|
|
||||
|
||||
top! ik ga toch maar eens wachten tot er meer van dat VAGwerks bekend is enzo
en ook bedankt voor het eerste linkje, als het van stroeve niks word denk ik dat ik toch gewoon het geld uit geef voor een CAE als ik het zo even snel lees
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
hier is nog meer info te vinden
|
|
||||
|
||||
ik zag dit gister ook voorbij komen! ik hoop op ontwikkelingen voor de Mk2
zou graag namelijk met console willen blijven rijden als het even kan, en vind het met de kabels door de tunnel fijner als over ivm gaten boren enzo
|
||||
|
||||
dan wordt het nog even wachten , vorige week contact gehad met tr motering of hun schakeltoren past in een corrado middenconsole maar dat konden ze niet garanderen
|
||||
|
||||
inderdaad even rustig met geduld wachten, gelukkig ook geen haast
eens zien waar alle mannen in dit nieuwe jaar mee gaan komen
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist nog contact gehad met Thom van TR Motoring. Hij had het volgende te melden over de nieuwe shifter:
Quote:
@vdWal: Je wens komt in vervulling Last edited by Michel1982 : 04-01-2016 at 13:47. |
|
||||
|
||||
Dat klinkt helemaal niet verkeerd
|
||||
|
||||
Iemand een ideetje waar je die torsieveer tussenin vandaan haalt?
|