|
||||
|
||||
Audi Fox Station '78 Wegenbelasting vrij !!!
Een wat ?
Een Audi Fox station !!! Dat is een amerikaanse Audi 80 Maar dan een station Passat Variant met een Audi 80 neus Volgens overlevering maar 4000 van gemaakt : OWN A PIECE OF HISTORY !!! Geen houderschapsbelasting Duits kenteken met alle papieren . Wat laswerk : buitendorpels en de balken waar de motor aanhangt onderin. Getint glas chromen deurklinken Klapraampjes Golf GTI 1600 Motor Nieuwe uitlaat !! Nieuwe accu Blauw skai interieur Amerikaanse originele dikke bumpers met hydraulische demping Starten is lopen : zelfs na precies 53 weken gestald staan Set van 4 extra deuren is erbij : zat toen al een verstevigingsbalk in de deur standaard Wegens te veel projecten Let wel : hij staat goed gestald dus een belachelijk bod doe ik m niet voor weg Vraagprijs 1750 euro Ok : daar koop je een GTI voor maar daar zijn er ongeveer 4 000 000 van gemaakt en van deze maar 4000 |
|
||||
|
||||
66 keer bekeken ...
Is het te oud voor de dames ? Kan er wele en dikke bumperset van plastic voor maken hoor Zelfs nog geen belachelijk laag bod op gehad .. tssss :woow: |
|
||||
|
||||
Zal ik dat dan bij deze doen? :P
250 euro!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Ik ben er helemaal weg van... Maar ik heb nu al 2 projecten staan en ben bezig met mijn motorrijbewijs (11 maart examen!) dus er moet ook een motor komen (voor woon - / werkverkeer).
Maar goed: een belachelijk laag bod dus: € 251,- ! :shock: |
|
||||
|
||||
nee lullo .. die 0 van de 250 moet wel voor de comma blijven staan :woow:
|
|
|||
|
|||
Komt dit station gebeuren nog een beetje van de plek met die GTi motor? Kortom, wat weegt ie?
|
||||
|
||||
volgens de RDW net boven de 1000
Dus ja : tis geen sloom apparaat Maar tis ook geen scheurijzer .. en daar is die niet voor bedoeld |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hij is bedoeld om boodschappen te doen.... |
|
||||
|
||||
ttt
|
|
||||
|
||||
hehe...landhorst
|
|
||||
|
||||
Niemand ?
Zelfs niet een normaal bod ? |
|
|||
|
|||
Gert, heb je 't hier al es geprobeerd => Audiforum
|
||||
|
||||
Bump
Bod is bespreekbaar mits normaal |
|
||||
|
||||
leuke audi maar alleen echte liefhebbers kunnen zoiets in waarde schatten. of er zijn er niet voor niets alleeen maar 400 van gemaakt!
|
|
||||
|
||||
4000
En aangezien ik er 2 heb bezit ik een half pro mille |
|
||||
|
||||
k moet zeggen dat ik het een bijzonder ding vind, laat ff in het midden op welke manier...
|
|
||||
|
||||
Niet mijn smaak, maar je verkoopt hem?? Was toch jou grote trots?? Of is dat die ander??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat is de ander uit 1975 Een uit de voorproductie met chassisnummer 10 @ Leon : als die zijn AOW vakantiegeld krijgt moet die me maar eens bellen |
|
||||
|
||||
lexuslampen erin..:D:D
het is een mooi stukje geschiedenis..maar ik vind de achterlichten zo lelijk..
|
|
|||
|
|||
Maak van 2 een goede en je bent tevreden.
Tis wat werk, maar je hebt dan wel een Audi Fox. Ken nog wel een goede plaatwerker als je die zoekt. Tis zeker zeldzamer als een ovaaltje |