|
|||
|
|||
Dashbord teller MK1
hallo kheb deze dashbord tellers en wou ze in mn MK1 zette maar ik twijfel of dit nu van een golf 1 of 2 is aangezien het met stekkers niet paste.. de mijne was te breed en miste dan ook nog s 1, iemand die hier raad mee weet?
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen Golf2 dit door de twee stekker aansluitingen.
|
|||
|
|||
als dat is, is dat mooi kut en kan ik er dus nix mee...
|
|
||||
|
||||
golf 2 onderdeel nummer begint met 191
|
|||
|
|||
onderop staat sticker met 2codes ofzo
191 919 033 FP 191 919 059 zal dan dus wel golf 2 zijn |
|
||||
|
||||
is wel passend te maken..mooiste is als je er de dashboard kabelboom en stekkers bij hebt van de donor Golf 2..
dan is het een kwestie van de stekkers om solderen/krimpen.. je moet dan wel beide schema's met betreffende draadkleuren naast elkaar hebben liggen..zodat je weet waar wat opmoet.. dit kan nagelang bouwjaar verschillend zijn ...het is te doen..alleen is de vraag WIL je dat ook.. |
|
||||
|
||||
Golf 2! Dat zie je aan de wijzerplaten.
|
||||
|
||||
@style
Mijn golf 1 gti teller(s) met mfa hebben allen 3 stekkers hoor @Jeff Ik zie het direct aan de stekker aansluting naast elkaar en het montage punt boven.
|
|||
|
|||
Dit zijn ronde wijzerplaten, Golf 1 heeft vierkante:
|
|
||||
|
||||
veel mooier ook
|
|||
|
|||
achja stekkers en alles heb ik er niet bij dus verkoop hem dus als iemand intresse heeft pb
|
|
||||
|
||||
Quote:
eeeh Niels.. is Pim zijn ex zeker?..anders krijg je hier weer 100 topics over gasten die vragen waarom hun '83er met DX motor maar krap 200 km/h op de teller bij 6000 toeren.. |
|
|||
|
|||
haha, scherp! Had gekund idd. Weet alleen niet wat ie draait bij 220, toerenteller functioneert nog niet. Hij staat wel rap op 200+, dat wel.... Plaatje is in dit geval dus van internet geplukt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Niels, Ik ben op zoek naar een teller zoals jij meegaf op de foto. Is deze te koop of gebruik jij hem? Mvg, Kris |
|
||||
|
||||
Quote:
zoek je onderdelen van dit type teller of complete teller? van vdo of motometer?
|
|||
|
|||
Zie #13 en volg de link, van t www geplukt... Dus niet van mij.
Is een 'normale' Golf 1 GTI tellerbak volgens mij. |
|
||||
|
||||
van een 83er ..ja...alleen de waardes die hij aangeeft zul je nooit zien.
|
|
||||
|
||||
Quote:
alleen met andere motor in de golf
|
|||
|
|||
@Heinz74
Welke waardes bedoel je dan ? |
|
||||
|
||||
wat denk je van 220 km/h bij krap 6000 toeren..en ik neem aan bij een normale wielomtrek..
dat gaat echt niet gebeuren bij een gewoon GTI'tje |