|
|||
|
|||
Help, losse bout gevonden
Vandaag even een inspectie motorruimte gedaan en diep onderin zag ik opeens een losse bout liggen. Lag op de versnellingsbak tegen de waterpomp aan. Het is een bout en in de kop zit ook een inbus. Ik heb overal gekeken maar kan niet vinden waar hij vandaag gekomen is. Misschien is hij blijven liggen toen ze een gebroken bout van het uitlaatspruitstuk hebben vervangen maar dat is alweer 3 maanden terug.
Iemand een idee? Herkend iemand deze bout? Hier zie je hem liggen, iets links van het midden in het halve maantje. Hier de bout op tafel
|
|||
|
|||
Fotos doen het nu wel :P
Last edited by SciroccomTDI : 29-09-2015 at 19:22. |
|
||||
|
||||
Als het een M8 (Sleutel 13) bout is waarschijnlijk van de koppelings cilinder op de bak.
|
|||
|
|||
Is inderdaad M8. Ik kan alleen niet vinden waar hij vandaan komt. Heb je toevallig een plaatje of hint? Top alvast voor het meedenken
|
||||
|
||||
hint:
|
|||
|
|||
Net even langs de dealer gereden. De bedrijfswagenmonteur heeft even gekeken en overal gevoeld (bij de auto). Waarschijnlijk iemand een keer laten vallen en een andere bout gepakt. Alles in de buurt had nog netjes de bouten en zat allemaal goed vast.
De koppelingscilinder zit bij mij in de bak en kan daar dus niet van zijn volgens hem. /edit, die bouten zijn het wel, lijkt erop maar die bij mij is een inbus en VW heeft Torx
Touareg 3,6 FSI Last edited by Burp : 30-09-2015 at 15:25. |