#1
|
|||
|
|||
Trillende naald turbo druk meter.
Mijn turbodruk meter slangetjes waren gescheurd, alweer....
Dus nu heb ik ze terug gedaan met een krimpkousje dat ze ook goed vast blijven zitten. Dit heb ik dus gedaan, maar nu trilt mijn turbometer plots veel onder lage belasting. Ik weet dat een slangetje dunner is en ook dat er een restrictor in het T-stukje zit. Ik heb nog een tweede keer gekeken of die goed zat, wat dus het geval was. Iemand enig idee? Edit: Topic moet eigenlijk in techniek algemeen, sorry dacht dat ik daar zat. Last edited by reistje : 25-08-2015 at 11:22. |
#2
|
|||
|
|||
Zit jouw "aftappunt" niet in een of andere inmiddels gebruikte drukleiding, zo als N75-klepslang of zo?
|
#3
|
|||
|
|||
Nog even wat verder gezocht en mijn verhaal klopte niet. Hij zit dus tussen de intake pipe en Bosch control unit.
De rode leiding zou naar mijn luchtfilter moeten lopen. Echter heb ik nog geen idee waarom mijn meter trilt. Hij bouwt verder wel gewoon boost op. Onder belasting lijkt hij het ook goed te doen (dan heb je natuurlijk wel continue luchtaanvoer). Last edited by reistje : 25-08-2015 at 16:42. |
#4
|
||||
|
||||
Verplaatst!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#5
|
|||
|
|||
Het klinkt stom, maar ik had hetzelfde, een tijdje.
Pak je meter eens stevig vast met de hand... kijk of die dan nog steeds trilt |
#6
|
|||
|
|||
Het probleem is opgelost. Het probleem zat hem in het T stukje. Geen idee hoe dat kan want het is een heel simpel ding. Misschien wat vuil ingekomen toch hij los zat of iets dergelijks.
Maar nieuw T stukje en alles weer aangesloten en het trillen was over. Topic kan dus dicht. |