#1
|
|||
|
|||
TDI PD motor inbouwen, electronica issues?
Hallo,
Voor een nieuw project ben ik aan het kijken naar de ombouw van een TDI Pumpedüse motor in een Golf Mk1 chassis. Nu heb ik al een tijdje gegoogled, maar heb niet kunnen vinden wat er nu eigenlijk allemaal bij komt kijken qua electronica. In hoevere is alles in elkaar verweven bij deze motoren? Heeft iemand hier ervaring mee? In de ideale situatie snij ik zoveel mogelijk uit de kabelboom van de donor. Dus geen moderne kilometerteller, startonderbreker etc. Kwestie van een losse kabelboom met een eigen plus en min zoals bij de eerste generatie TDI's. Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat de mogelijkheden zijn/wat er allemaal bij komt kijken? Ik hoor het graag!
__________________
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
#2
|
|||
|
|||
Geen probleem. Ff startblokkering verwijderen. Kabel om solderen en vlammen maar. Ik heb de boom voor robbert kaag ook gemaakt voor zijn jetta 1 ik weet niet of je Facebook hebt kijk anders maar eens op vag custom /kabelboom op maat. Die pagina heb ik aangemaakt daar kun je draadbomen bewonderen die ik heb gemaakt.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |