|
|||
|
|||
Korte vraag m.b.t. carterpan 2E
Beste forummers,
Heb even een kleine vraag over het loshalen van de carterpan bij de 2E. Ik wil binnenkort graag het blok eens spoelen en de oliepomp/oliezeef bekijken. Heb de carterpanpakking al in huis, maar nu viel mij het volgende op: Aan de bakzijde van mijn 2E motor zie ik dat er wat boutjes verstopt zitten en ik weet niet zeker of het dus mogelijk is om de carterpan gewoon los te nemen zonder dat ik de bak eronder vandaan zou moeten halen? Dat laatste lijkt mij niet het geval, maar het is niet onverstandig om eens na te vragen voordat ik de boel los draai Dank! |
|
||||
|
||||
Volgens mij zit er een de bakzijde enkel een plaat aan de bak die los kan. Dan kan je bij de boutjes
|
|||
|
|||
OK! Merci voor je reactie, zou iemand dit kunnen bevestigen? Dan rij ik nog 2 weken op verse action olie en dan gaan we de boel eens goed schoonmaken
|
|
||||
|
||||
Ik heb daar voor zo'n flexibele ratel opzet stukje gebruikt aan de bakzijde zitten idd een stuk of 4 lastig te te bereiken boutjes.
Maar het gaat wel
|
|||
|
|||
Oke Oke! Merci, ik ga er nog eens een blik op werpen morgen en dan zien we het wel volgende week.
K zal mij binnenkort ook maar eens voorstellen hier op t forum. |