Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 20-07-2015, 08:21
rastabus rastabus is offline
Forum Newbee

Default carkit blijft aan

Hey allemaal,

Ik heb een probleempje, ik heb al langere tijd een Parrot ck3100 in mijn golf 3 variant. Deze heeft altijd goed gewerkt en geen problemen gegeven.
Nu stapte ik vanochtend in mijn auto en toen viel me op dat de radio en de Parrot aan stonden. Ik dacht er verder niet over na en ben naar mijn werk gereden. Daar gestopt, contact er af en de radio en de Parrot blijven weer aan.
Eerst gingen deze netjes uit wanneer ik de auto van contact haalde. Hoe kan dit nu ineens anders zijn? Ik heb niks veranderd of zo.
De radio is via de Parrot geschakeld dus ik denk dat het probleem ergens bij de Parrot zit. Maar waar moet ik zoeken?

Iemand die me kan helpen?
Reply With Quote
Old 20-07-2015, 10:22
VWJYI VWJYI is offline
No personal life

Geschakelde plus via contact misschien? Deze schakelt uit bij sleutel uit contact... Misschien daar eens zoeken.
Reply With Quote
Old 24-08-2015, 21:39
rastabus rastabus is offline
Forum Newbee

Probleem zit hem dus in het contact. Als ik de auto uit zet en wat met de sleutel "wiebel" blijft hij af en toe wel spanning krijgen en af en toe niet.
Nu is het inmiddels al zo dat ik hem eigenlijk niet meer zo kan bewegen dat er geen spanning op staat.
Vandaag terug gekomen van vakantie (zonder de golf) en de accu is leeg... Dus er blijft toch echt spanning op staan.
Nu lees ik vanalles over het contactblokje vervangen, kan dit de oorzaak zijn? Of is het contactslot zelf versleten?
Reply With Quote
Reply

Posting Rules