|
||||
|
||||
is dit raamrubber nog leverbaar?
Hallo iedereen,
ik stoor me aan m'n raamrubber, tenminste zo gok ik dat het heet... ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Zie foto. Misschien dat er roest onder zit of zo? Wie weet of dit onderdeel nog leverbaar is? Wat is de naam van het onderdeel? Is het makkelijk te vervangen?
|
|||
|
|||
Hallo beste Martijn,
Gewoon even langs de dealer, of een auto demontage bedrijf, dat is wel iets goedkoper. Als u daar het type en het bouwjaar vermeld van uw Volkswagen, dan gaat het helemaal goedkomen hoor. Succes. Met vriendelijke groet, Ad |
|
||||
|
||||
Nog nieuw leverbaar, bij automaterialengroothandel.
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reactie! Zou er veel roest onder zitten? Gezien de bobbels?
Hoe heet dit onderdeel? Dan weet ik waar ik naar moet vragen. Laatste vraag: Gewoon eraf te trekken?
|
|||
|
|||
Goedemorgen, beste Martijn,
Ja, gewoon omhoog drukken, en dat rubber komt dan los. Draai wel eerst het raam helemaal open. En doe dit beter niet met een schroevendraaier, heb je niet anders, leg er dan iets onder, bijv. een dun latje, zodat u lak beschadiging voorkomt. Als u het uitlegt, waar het rubbers gemonteerd zit, dan begrijpen ze u best wel. Met vriendelijke groet, Ad |
|
||||
|
||||
bedankt allemaal!
|
|||
|
|||
Raamlikker heet die rubber. Idiote naam maar 't is wel zo
EDIT : er zit normaal geen roest ONDER, maar ERIN... die raamlikker is intern verstevigd met een metalen strip, en die strip roest in het rubber... vandaar de bobbels...
|
||||
|
||||
Quote:
Fijn dat het dus niet de deur is die geroest is! Ik heb op het golf cabrio forum de onderdelenvraag opens staan. Anders ga ik even langs de VW.
|
|||
|
|||
Quote:
FYI nieuwprijs is 53,90 excl. dan hoef je ter plekke al niet achterover te vallen
|
||||
|
||||
Quote:
Boink... Per stuk of per set?